Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صبح امروز شنبه ۳۰ فروردین ماه در مقابل شهرداری تهران تجمع کردند که تصاویر این تجمع در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است.

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح علت تجمع صبح امروز تعدادی از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی با تأکید بر اینکه احکام بازنشستگی رانندگان در حال صادر شدن است، گفت: به دلیل محدودیت‌های مالی که تمام بخش‌های کشور با آن درگیر هستند، شرکت واحد اتوبوسرانی در حال واریز ۴ درصد حق رانندگان بازنشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه حق ۴ درصد بسیاری از رانندگان بازنشسته پرداخت شده است، افزود: هنوز ۴ درصد حق تعدادی از رانندگانی که حکم آن‌ها ۲۷ اسفند ماه سال گذشته صادر شده، واریز نشده است که از طرف شهرداری این قول داده شده است که بعد از پرداخت حقوق این ۴ درصد آن‌ها نیز واریز شود.

ترفع ادامه داد: چک حقوق فروردین ماه رانندگانی که ۲۷ اسفند ماه بازنشسته شدند، صادر شده و فردا به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

او در توضیح علت تأخیر در پرداخت حقوق رانندگانی که ۲۷ اسفند ماه بازنشسته شدند، گفت: با توجه به شرایط کرونا، ساعت کار بانک‌ها تغییر کرده و ساعت دریافت و واریز اسناد رمزدار از ساعت ۱۳ به ۱۱ کاهش پیدا کرده است، از همین رو فردا حقوق رانندگان واریز می‌شود.

کد خبر 502337 برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه شهرداری خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران ۴ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران

(تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران

دیگر خبرها

  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!