Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@14:48:29 GMT

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۶۳۴

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه مجازی با معاونان فرهنگی واحدهای استان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان، همگان را به هرچه بهتر برگزار شدن این توصیه ارزشمند فراخوانده و تأکید کرد: استان اصفهان در همه بحران ها، ظرفیت و تجربه قابل توجهی در زمینه فعالیت های حمایتی و مراقبتی از اقشار آسیب پذیر از خود نشان داده است و در شرایط کنونی نیز نقش آفرینی و انجام وظیفه این استان و نخبگان علمی آن مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور در نظر داریم اهداء بسته های حمایتی و معیشتی خانواده های نیازمند در قالب “طرح حمایت۳۱۳” و به تعداد۳۱۳مورد به عددیاران خاص امام عصر(عج) با محوریت هیأت مذهبی فرهنگی مصباح الهدی در استان اجرا شد.

وی در خصوص تحقق شعارسال(جهش تولید) گفت: لازم است کارگروه استانی ویژه ای برای پیگیری و جهت دهی صحیح توانمندی های واحدها و مراکز و حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در راستای تحقق این شعار راهبردی ساماندهی شده تا در جهت دست یابی و حصول نتیجه این شعار تا پایان سال سریع تر و موفق تر عمل کنیم.

حیدری ضمن تاکید بر تمرکز و هدایت برنامه های فرهنگی در واحدهای دانشگاهی به منظور تقویت همه واحدهای استان، خواستار انتخاب عناوین آموزشی متناسب با ماه مبارک رمضان از جمله موضوعات قرآنی در سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و انجام مسابقات و اهدای جوایز به برگزیدگان شد.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز