Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، رضا شربتی مدافع چپ تیم فولاد خوزستان درباره روزهای حضورش در قرنطینه گفت: پس از پایان تمریناتمان به مشهد آمدم، سعی می‌کنم در کنار خانواده باشم و تنها برای کار ضروری خارج شوم. تمرینات از طریق مربی بدنساز به ما داده می‌شود و ما آن‌را آنلاین به کادرفنی گزارش می‌دهیم تا بدنمان را بتوانیم تا حد خوبی آماده نگه‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه تمرین به صورت گروهی با تمرینات خانگی قابل قیاس نیست اما تلاش می‌کنیم در حد خوبی نگه داریم.

شربتی درباره تعطیلی لیگ گفت: فکر می‌کنم دل همه مردم برای فوتبال تنگ شده است، تمام مسابقات تعطیل شده و این روزها برای ما سخت می‌گذرد. امیدوارم که همگی همت کنند تا از این پیچ سخت عبور کنیم. پزشکان و پرستاران هم تلاش زیادی می‌کنند که باید از آن‌ها نیز ممنون باشیم. ما قبل از تعطیلی نتایج خوبی گرفتیم و اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد جایگاه ما بسیار بالاتر بود اما دل‌سرد نمی‌شویم و پر تلاش‌تر از قبل به کارمان ادامه خواهیم داد.

وی در مورد حضورش در تیم فولاد گفت: در ابتدای فصل تراکتورسازی باشگاه سابقم به من پیشنهاد همکاری مجدد داد اما دوست داشتم تا به باشگاه بزرگ فولاد بپیوندم. کار کردن با آقا جواد لذت بخش است چراکه ایشان یک مربی جوان و با انگیزه است و واقعا دوست داشتم که شاگرد ایشان بشوم.

شربتی در ادامه افزود: فکر می‌کنم لقب بدشانس‌ترین بازیکن سال ۹۸ را باید به من بدهند اما در روزهای سخت آقای نکونام، کادر فنی و دیگر بچه‌های تیم کنار من بودند و مطمئنا با قدرت در سال ۹۹ تلاش خواهم کرد تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

مدافع چپ تیم فولاد خوزستان در انتها نیز گفت: باشگاه فولاد پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد، همه چیز در این باشگاه سر جای خودش قرار دارد و فکر می‌کنم در فوتبال ایران باشگاه‌های کمی هستند که اینگونه باشند. آقای آذری یکی از بهترین مدیران ورزش ایران است و حضورشان یک قوت قلب برای باشگاه و ما به حساب می‌آید و امیدوارم که با تلاش بازیکنان و درایت کاردانی بتوانیم در ادامه لیگ نیز نتایج درخشانی بگیریم و دل هواداران، کارگران شرکت فولاد و مردم خوزستان را شاد کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جواد نکونام رضا شربتی فولادخوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!