Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:40:09 GMT

بن‌عطیه: رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۹۹۵

بن‌عطیه: رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان است

مهدی بن‌عطیه همراه ماریو مانژوکیچ شاخص‌ترین بازیکنان تیم فوتبال الدحیل قطر محسوب می‌شوند. تیمی پرستاره که همگروه تیم فوتبال پرسپولیس در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

بن عطیه مدافع سابق بایرن مونیخ، رم و یوونتوس دومین فصل حضور خود در تیم قطری را تجربه می‌کند، بازیکنی که این فصل در قطر نیز با همبازی سابق خود در یوونتوس همبازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در ابتدا در مورد شرایط خود در روز تولدش گفت: با توجه به مسیری که در فوتبال در کشورهای مختلف و تیم‌های مختلف طی کردم، احساس خوبی دارم اما احساس سیری نمی‌کنم. در حال حاضر ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است من هر روز به تمریناتم ادامه می‌دهم و انگیزه‌ام را از دست نداده‌ام.

وی در مورد ماریو مانژوکیچ خاطرنشان کرد: او بازیکن بسیار حرفه‌ای است و حضور در قطر تجربه خوبی برای او محسوب می‌شود اما برای سازگاری با شرایط باید کمی به او زمان داد تا حضور پر قدرت او را در زمین حس کنیم.

بن‌عطیه در رابطه با کریستیانو رونالدو هم گفت: از دید من او مرد شماره یک فوتبال جهان است. بازیکنی که توانسته با هوش بالای خود همیشه در بهترین شرایط قرار داشته باشد. ذهن او همیشه در بالاترین سرعت بهترین تصمیم را می‌گیرد و من از دوستی با چنین بازیکنی خوشحال هستم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع مراکشی تیم فوتبال الدحیل در مورد تجربه‌اش از زمان حضور در ایتالیا خاطرنشان کرد: دلم برای بازی کردن و زندگی کردن در ایتالیا تنگ شده است. همچنین خانواده و فرزندانم از من می‌خواهند تا آنها را به تورین ببرم تا دوباره دوستانمان را در آن شهر ببینیم اما در دنیای حرفه‌ای فوتبال من بهترین تصمیم را برای خودم گرفتم. بازی در قطر و باشگاه الدحیل تجربه خوبی بود. به طور حتم از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم و همچنین خاطرات خوشی از زمان حضور در رم و اُدینزه نداشتم.

برچسب‌ها الدحیل قطر باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یوونتوس کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ ماریو مانژوکیچ رم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الدحیل قطر باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یوونتوس کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ ماریو مانژوکیچ رم الدحیل قطر باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یوونتوس کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ ماریو مانژوکیچ رم بن عطیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز