Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:03:40 GMT

فعالیت ۸۰ گروه جهادی کارگری در«شیفت ایثار» استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۳۰۲

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با تکیه بر کارگاه های اقتصاد مقاومتی و پیگیری های انجام شده به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا ۴۰ هزار دستکش بهداشتی برای کارگران،خانواده های آنها و سایر اقشار مردم تهیه و توزیع شد.


 

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار محسن ربیعی در تشریح اقدامات این سازمان در مبارزه با کرونا، بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سازمان بسیج کارگری استان مرکزی با تشکیل چهار قرارگاه و ۸۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی اقدامات گسترده ای در زمینه های تولید و توزیع ماسک، تولید لباس بیمارستانی گان، تولید مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح و ایجاد پایگاه های تب سنجی در تمام ورودی های شهری فعال است و کلیه اقدامات با هماهنگی قرارگاه زیستی استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی «شیفت ایثار» در کارخانجات و صنایع بیان کرد:راه اندازی شیفت ایثار در بسیج کارگری یکی از اقدامات ابتکاری و موثر دیگر این سازمان بود که هم اکنون ۸۰ گروه جهادی در شیفت ایثار مشغول خدمت رسانی در کارخانجات و صنایع هستند.

ربیعی ادامه داد: با تکیه بر کارگاه های اقتصاد مقاومتی و پیگیری های انجام شده به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا ۴۰ هزار دستکش بهداشتی برای کارگران،خانواده های آنها و سایر اقشار مردم تهیه و توزیع شد. کارگران جهادی با استفاده از بیش از ۱۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تمام صنایع و کارخانجات را ضدعفونی کردند.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز یک اقدام جهادی که توسط کارگران بسیجی این سازمان در ورودی شهرهای استان انجام شد راه اندازی ایستگاه های غربالگری به منظور تست مسافران و افرادی که در ورودی ها تردد می کنند بود که در ۱۰ شبانه روز این کار انجام شد. به منظور آگاهی رساندن به کارگران و پرسنل کارخانجات و صنایع استان مرکزی تهیه بروشورهای تخصصی در دستور کار این سازمان قرار گرفت که به تعداد ۱۰ هزار بروشور نیز تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات بیان کرد: با پیگیری های به عمل آمده از کارخانجات و صنایع استان تهیه ۱۰۰هزار بسته مواد ضدعفونی کننده در دستور کار قرار گرفت که بین سایر اقشار مردم توزیع شد. یکی از اقدامات بسیج کارگری در این بخش تزریق نیروی انسانی به شرکت الهام طب بود با این کار ظرفیت تولید شرکت سه برابر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کارخانجات و صنایع استان مرکزی شیفت ایثار توزیع شد انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور در خصوص توسعه فعالیت‌ها شناسایی شده است که ۱۳۰ خوشه از  آن مراحل نهایی را طی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرشاد مقیمی امروز در بازدید از غرفه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو، اظهار داشت: تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین فرصت مطلوبی برای توازن در سیاست‌گذاری استان‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه توسعه خوشه‌های صنعتی در برنامه هفتم توسعه به سازمان صنایع کوچک ایران واگذار شده است، عنوان کرد: 505 خوشه صنعتی در سطح کشور در خصوص توسعه فعالیت‌ها شناسایی شده است که 130 خوشه از آن مراحل نهایی را طی کردند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌ها در زمینه خوشه‌های صنعتی و زنجیره ارزش، موجب توسعه فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، عنوان کرد: خوشه‌های کسب‌وکار نیز در کنار خوشه‌های صنعتی مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه در جایی که توانمندی بخش خصوصی در همرسانی کسب‌وکار وجود دارد، ورود نمی‌کنیم، مطرح کرد: ارتباط بین کسب‌وکارها و زنجیره‌های ارزش در قالب یک بن‌سازه الکترونیکی که شامل اطلاعات خوشه‌ها است، صورت می‌گیرد که به‌زودی رونمایی می‌شود.

مقیمی با اشاره به اینکه توسعه زنجیره‌های ارزش در اولویت این سازمان است، خاطرنشان کرد: تشکیل زنجیره ارزش یکی از مدل‌های مهم اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید