Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز شنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان ری اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال گذشته در کشور باعث تعطیلی بسیاری از اصناف و واحدهای تولیدی شده است که باید تمامی دستگاه های خدمات رسان برای حمایت از این واحدها کمک های مالی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه تعطیلی اصناف و واحدهای تولید شهرستان ری طی ۲ ماه گذشته باعث افزایش بیکاران می شود، عنوان کرد: دستگاه های خدمات رسان اگر امروز به داد تولید کنندگان و اصناف نرسند باید در آینده ای نزدیک شاهد افزایش شمار بیکاران و انواع مشکلات اجتماعی در جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی اضافه کرد: امروز اگر مسئولان دستگاه های اجرای و خدمات رسان شهرستان ری به مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی و اصناف نگاه ملی نداشته باشند به زودی شاهد انواع مشکلات و بزه های اجتماعی در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سال ۹۸ بخاطر افزایش تحریم ها و عدم فروش نفت شاهد رشد اقتصادی خوبی در میان واحدها تولید کشور و شهرستان ری بودیم، افزود: عملکرد صاحبان صنایع استان تهران طی سال گذشته به گونه ای بود که نرخ بیکاری در این استان و شهرستان ری به زیر ۱۰ درصد رسید.

توکلی ادامه داد: امسال که رهبر معظیم انقلاب آنرا سال جهش تولید نامگذاری کرده است باید سرعت رشد اقتصادی با برنامه ریزی دقیق مسئولان دستگاه های اجرایی از سال گذشته نیز بهتر باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآرو شد: شیوع ویروس کرونا در اواخر سال ۹۸ و ابتدای سال جاری در وهله اول جان و در مرحله بعد اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داد که باید با همدلی و هماهنگی دستگاه های اجرایی و مردم بر مشکلات این ویروس منحوس غلبه کنیم.

به گزارش ایرنا جلسه ستاد تسهیل شهرستان ری امروز شنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان برخی از واحدهای تولید مشکلدار در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مشکلات دریافت تسهیلات شرکت "پوشاک پرستیژ" از بانک تعاون، مشکلات دریافت تسهیلات شرکت "نماماد پاسارگاد" از بانک صادرات، مشکلات دریافت تسهیلات شرکت تولیدی "گرمسال" از بانک ملی، مشکلات مالیات و بیمه شرکت "توربین سازان نیکان"، مشکلات کارخانه "قیر حافظ" با اداره گاز، مشکلات دریافت تسهیلات شرکت "گیوج" از بانک ملی، مشکلات شرکت "دامپروری و کشاورزی عصر کمیل" با ادارات محیط زیست و جهاد کشاورزی، مشکلات راه و دسترسی شهرک "صنفی احمد آباد"، مشکلات شرکت تولید "گفش چزایی" با صندوق کارآفرینی و امید، مشکلات مالیات عملکرد شرکت"رخش کاران صحرا"، مشکلات شرکت "پارس نیکان آریا" با بانک ملت، مشکلات تامین اجتماعی و امور مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده، آب، برق و گاز اصناف با عنایت به شروع بیماری کرونا و تعطیلی واحدهای تولیدی، صنفی، توزیعی و خدماتی شهرستان ری با حضور نمایندگان دستگاه های خدمات رسان و بانک های عامل بررسی و برخی نیز حل شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان به دلیل قرار گیری بسیاری از شهرک های صنعتی و صنفی و لکه های صنعتی استان تهران از لحاظ اقتصادی یکی از شهرهای مهم استان محسوب می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برق جنوب استان تهران دستگاه های اجرایی گاز مالیات بر ارزش افزوده بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای تولیدی واحدهای تولید شهرستان ری خدمات رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است