Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت همراه اول اعلام کرد: با توجه به شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی و همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار، شرکت همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به ارائه سیم کارت اعتباری ریگان برای سرپرستان خانوار کرد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی اعتراض برخی از هموطنان و تجمع آنها برای خرید سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار و در راستای ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی، شرکت همراه اول اعلام کرد: با توجه به شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی و همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار، شرکت همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به ارائه سیم کارت اعتباری ریگان برای سرپرستان خانوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونگی واریز وام یک میلیون تومانی برای سرپرستان فاقد سیم‌کارتثبت درخواست وام یک میلیونی فقط با سیم‌کارتی که به نام سرپرست خانوار است+ تصویر

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط معاونت رفاه اجتماعی ویروس کرونا همراه اول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت رفاه اجتماعی ویروس کرونا همراه اول معاونت رفاه اجتماعی ویروس کرونا همراه اول نام سرپرست خانوار وام یک میلیون تومانی شرکت همراه اول سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: باتوجه‌به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و…. مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

 وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

 زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث