Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:49:24 GMT

موبایل قاپ حرفه‌ای در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۵۰۹

موبایل قاپ حرفه‌ای در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق موبایل قاپ با 170 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت و موبایل قاپی توسط یک جوان موتور سوار در سطح شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابل با تشکیل اکیپی مجرب متشکل از عوامل پلیس آگاهی و کلانتری 11 با تقویت گشت‌های انتظامی و هدفمند حین انجام ماموریت در محدوده یکی از خیابان‌های شهر، سارق موبایل قاپ را حین سرقت و قاپیدن گوشی تلفن همراه یک شهروند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: سارق ۱۷ ساله اهل و ساکن شهرستان بابل در تحقیقات و بازجویی پلیس به ۱۷۰ فقره سرقت و موبایل قاپی در سطح شهرستان‌های بابل، قائم‌شهر، بابلسر و آمل اقرار کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: همواره هشدارها و توصیه‌های پلیس برای کاهش و پیشگیری از وقوع جرم را جدی گرفته و نکات ایمنی و حفاظتی را در مراقبت از اموال خود رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مازندران پلیس سرقت دستگیری شهرستان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند