Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:14:57 GMT

رفع موانع تولید استان در اولویت قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۵۶۶

رفع موانع تولید استان در اولویت قرار دارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با بیان اینکه رفع موانع تولید استان در اولویت قرار دارد، گفت: مسؤولان کمر همت را برای رونق تولید و باز کردن گره‌ها ببندند و اجازه ندهند هیچ مانعی سر راه تولید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور افزود: جایگاه امروز مدیران متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست و هرکسی که در این جایگاه باشد باید تمام فکر و ذکرش را روی توسعه متمرکز کند.

او اضافه کرد: امروز بیشتر از مدیران کارخانجات برای دولت، کارگران هستند که از اهمیت بالاتری برخوردارند و اگر کاری کنیم که کارخانه‌ای تعطیل شود و یا فردی بیکار گردد، مطمئن باشید که عذاب اخروی در پیش است و باید پاسخگوی تمام مشکلات پیش رو باشیم.

استاندار بیان داشت: سرمایه‌های انسانی کارخانه‌های بالقوه تولید در جامعه هستند و اگر با یک نگاه مدیریتی بتوانیم موتور مولد این جامعه را به حرکت درآوریم شاهد دستاورد‌های فراوانی خواهیم بود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: تمام پرونده‌های مرتبط با مشکل واحد‌های تولیدی باید قبل از ورود به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از نظر فنی کارشناسی شود که برگزاری این نشست‌ها بر عهده معاون اقتصادی استاندار است.

استاندار یادآور شد: تمام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که تاکنون اجرایی نشده باید هرچه سریع‌تر تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شده و علل موانع نیز شناسایی شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موانع تولید رونق اقتصادی ستاد تسهیل استاندار قزوین رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است