Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@18:56:52 GMT

ورود ۷ کشتی کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۶۵۹

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود و تخلیه همزمان ۷ کشتی حامل کالای اساسی مورد نیاز کشور به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان محموله این کشتی‌ها را ۳۴۰ هزار تن کالای اساسی از جمله گندم برنج و جو مورد نیاز کشور اعلام کرد که در هفته جاری تخلیه و به مراکز هدف انتقال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقایی افزود: پهلوگیری این کشتی‌ها به اسکله بندر شهید بهشتی انجام شده و عملیات تخلیه همزمان با استفاده از تجهیزات مدرن استراتژیک بندری در حال انجام است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی با بیان اینکه عملیات تخلیه و بارگیری کشتی‌ها با نرم مطلوب و روان ترافیکی بصورت شبانه روزی انجام می‌گیرد افزود: با تخلیه همزمان این شناور‌ها رکورد جدیدی در تخلیه کالای اساسی در بنادر کشور ثبت خواهد شد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی گفت: آمار تخلیه و بارگیری در فروردین سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است که در اقتصاد و اشتغال مردم استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ورود کشتی حمل بندر شهید بهشتی چابهار مدیر کل بنادر و دریانوردی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد