Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:59:44 GMT

پرداخت کمک هزینه یک میلیون تومانی به ۱۶۴ کسبه پاساژ پروانه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۷۸۷

پرداخت کمک هزینه یک میلیون تومانی به ۱۶۴ کسبه پاساژ پروانه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ با بیان اینکه پاساژ پروانه در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ به دلیل نیاز به ارتقای ایمنی در برابر حریق و مقاوم سازی سازه تعطیل شده، گفت: در جمعه بازار پاساژ پروانه حدود هزار و ۱۰۰ کسبه فعالیت می‌کردند و در صورت بروز حادثه هزاران نفر در معرض خطر قرار می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آغاز پروژه ایمن سازی و مقاوم سازی این پاساژ و پارکینگ آن با شیوع بیماری کرونا توأم و سبب توقف روند پروژه شده است و بعد از پایان فرآیند کرونا مقاوم سازی این پاساژ ادامه پیدا خواهد کرد.

سعادتی ادامه داد: با تصمیم مدیریت شهری بعد از فراغت از شیوع بیماری کرونا و آغاز فعالیت‌ها، کسبه جمعه بازار در موقعیت جدیدی مستقر خواهند شد.

شهردار منطقه ۱۲ درباره توزیع بسته‌های حمایتی به کسبه و دستفروشان کم بضاعت که حاشیه‌هایی را ایجاد کرده بود، گفت: منطقه ۱۲ نیز از سهمیه‌ای در این باره برخوردار بود که بخشی از آن به کسبه کم بضاعت پاساژ پروانه اختصاص داده شد.

او اضافه کرد: از ۱۱۰۰ کسبه این پاساژ حدود ۲۰۰ تن از آنان در دسته کم بضاعت‌ها قرار می‌گرفتند که حتی اجاره میز فروش نیز از آنها اخذ نمی شده و به صورت رایگان فعالیت می‌کردند.

او ادامه داد: به دلیل محدود بودن سهمیه بسته‌های حمایتی به ۱۶۴ کسبه کم بضاعت کمک هزینه یک میلیون تومانی پرداخت شد.

سعادتی، شایعات درباره گزینشی بودن افراد برای دریافت بسته‌های حمایتی را بی پایه و اساس خواند و افزود: به دلیل محدودیت‌ها امکان پرداخت کمک هزینه به همه افراد میسر نبود و ملاک انتخاب افراد نیز دریافت نکردن اجاره بهای میز فروش به دلیل توان ضعیف مالی بوده است.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه ضمن رد شایعات مربوط به در نظر گرفته شدن پاساژ پروانه برای کارگاه ساختمان در حال ساخت پلاسکو٬ یادآور شد: هیچ تصمیمی به این منظور اتخاذ نشده و ساختمان پلاسکو که موضوع تعیین تکلیف آن به ماده صد کمیسیون معماری و شهرسازی ارسال شده، کارگاه ساختمانی در پاساژ پروانه نخواهد داشت.

کد خبر 4903444

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد سعادتی پاساژ پروانه شهر تهران ساماندهی دستفروشان ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهر تهران سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی آموزش مجازی آموزش مکمل نیروی انتظامی پاساژ پروانه منطقه ۱۲ کم بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین نرخ اسکناس آمریکایی در بازار روز گذشته مجددا به کانال پایین‌تر بازگشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار آزاد در روزهای اخیر در حال رفت و برگشت میان کانال‌های ۶۰، ۶۱ و ۶۲ هزار تومانی بوده است. ورود و خروج معامله‌گران به بازار در کنار قدرت‌نمایی اخبار در حال تحت تاثیر قرار دادن نرخ ارز است. به عقیده کارشناسان کف و سقف تقریبی دلار در حال حاضر نیمه نخست کانال ۶۰ هزار تومانی و مرز کانال‌های ۶۲ و ۶۳ هزار تومانی است.
دنیای اقتصاد نوشت:تابلوهای بازار ارز تهران در روز گذشته قرمز بود. پس از اصلاح نرخ صورت گرفته در بازار روز سه‌شنبه و رشد نرخ‌ها در این روز، روند بازار در روز گذشته مجددا کاهشی شد. به‌نظر می‌رسد دلار در روز سه‌شنبه سقف مقاومت جدید خود را محک زده است.

سیگنال‌های موجود در اخبار به نفع بازارساز است. اخباری مانند گشایش‌های ارزی جدید و احتمال تداوم یافتن مذاکرات با غرب و از همه مهم‌تر آمار و ارقام منتشر شده در رابطه با میزان فروش نفت کشور در ماه‌های اخیر، از جمله مواردی است که در کنترل انتظارات تورمی به بازارساز کمک می‌کند. حال باید دید بانک مرکزی با توجه به ذخایر ارزی خود مایل به ثبات‌بخشی به بازار است یا تمایل دارد نرخ ارز به روند کاهشی خود ادامه دهد.

کاهش دمای بازار ارز
دیروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه روند نرخ شاخص‌های ارزی در معاملات غیررسمی بازار ارز تهران کاهشی بود. هر برگ اسکناس دلار آزاد که در روز سه‌شنبه با رشد قیمت هزار و ۵۵۰ تومانی به نیمه کانال ۶۲ هزار تومانی رسیده بود، فعالیت خود در بازار صبح روز گذشته را با افت قیمتی حدود ۵۰۰ تومانی در مرز کانال‌های ۶۱ و ۶۲هزار آغاز کرد.

در ادامه بازار دیروز روند کاهشی این ارز شدت بیشتری به خود گرفت به‌صورتی که آخرین نرخ نقدی بازار با اختلافی ۸۰۰ تومانی نسبت به نرخ روز پیشین در رقم ۶۱ هزار و ۷۵۰ تومان ثبت شد. این در حالی است که روند کاهشی ارزهای دیگر بازار مانند یورو و پوند از دلار نیز شدیدتر بود. هر برگ اسکناس یورو در عصر روز گذشته حدود هزار و ۱۵۰ تومان ارزان‌تر از نرخ پیشین در رقم ۶۶ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. پوند نیز با افت قیمتی هزار و ۳۰۰ تومانی در رقم ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید.

طلا گوش به فرمان ارز
افت نرخ ارز در روز گذشته قیمت شاخص‌های طلایی را نیز تحت تاثیر قرار داد. هر قطعه سکه طلا طرح جدید در عصر روز گذشته با افت قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. این افت قیمت مستقیما به‌دلیل افت نرخ شاخص‌های تشکیل‌دهنده نرخ سکه طلا رخ داده است. بهای جهانی فلز طلا و همچنین نرخ دلار آزاد در روز گذشته کاهشی بود. همچنین نیم و ربع سکه نیز در روز گذشته ۶۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان افت نرخ را تجربه کردند و به ترتیب در ارقام ۲۴ میلیون تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901979

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان