Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:32:06 GMT

تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی در منزل

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۹۹۷

تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی در منزل

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ محرمعلی قاسمیفرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در این باره گفت: ماموران پلیس فتا شهرستان خرمدره، از تبلیغ فروش مواد ضد عفونی توسط فردی در این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: مامران در ادامه تحقیقات خود دریافتند متهم به همراه چند نفر از اعضاء خانواده خود اقدام به تولید مواد ضد عفونی تبلغی کرده وبا تبلیغ در فضای مجازی اقدام به فروش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهم اعزام و در بازرسی از محل مشخص شد متهم با همکاری پدر و برادرش اقدام به ساخت مواد ضدعفونی کننده تقلبی در منزل می‌کند که کلیه ادوات و مواد تهیه کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره افزود: همچنین از این محل ۶۵۰ ماسک سه لایه، ۲۰۰ ژل یکبار مصرف، ۶۴ قوطی مواد ضدعفونی کننده تقلبی، ۳۴ قوطی خالی ۴۰۰ میلی لیتری به همراه یک گالن ۲۰ لیتری حاوی مواد دیگر، ۹۰ ماسک فیلتر دار، ۸ بسته دستکش نایلونی، ۱۵۰ دستکش لاتکس، ۲۰ تب سنج یکبار مصرف و ۲۴ اسپری الکل کشف و متهم دستگیر شده در اين عمليات با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده کرونا ویروس پلیس زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله دارو در زابل

  سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از ۷۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص ۲ متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان درپایان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد