Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتمند در خصوص دیدارهای چند روز اخیرش توضیحاتی داد.

طرفداری- مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید سعی می کنم به حرفی که به بازیکنان زدم را اجرایی کنم.

به گزارش فارس، احمد سعادتمند در خصوص میزبانی از خانواده زنده یاد پورحیدری اظهار داشت:

ما طی روزهای گذشته میزبان تعدادی از پیشکسوتان باشگاه بودیم و امروز هم میزبان خانواده محترم پورحیدری بودیم و خوشحالم این عزیزان را می بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در کنار آنها لحطات خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.

وی با اشاره به موانعی که در باشگاه استقلال وجود دارد گفت:

ما از 16 فروردین که مسئولیت را قبول کردیم تلاش کردیم با نشست های کارشناسی و دقیق عزیزانی را که  لاقه دارند به استقلال کمک کنند را شناسایی کنیم. آن فردی که رزومه دارد و اهلیت دارد را شناخته و وارد مذاکره شدیم. باز هم می گویم به خاطر یک میلیارد توان هرگز باشگاه را 10 میلیارد زیر قرض نمی بریم.

سعادتمند تصریح کرد:

چون باشگاه استقلال بزرگ است مدیون این یک میلیارد یا دو میلیارد نخواهیم بود و در تلاش هستیم از کسانی که صادقانه استقلال را دوست دارند جذب کنیم. کسانی که امتیازاتی به باشگاه بدهند در این بخش به ما کمک خواهند کرد. سعی می کنیم تا یکی 2 هفته آینده این مساله را حل کنیم و این نوید را می دهم که با تمام توان و کمک پیشکسوتان و هواداران بتوانیم نتایج خوبی در شان استقلال کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه مطالبات بازیکنان را کی پرداخت می کند گفت:

راستش در این 2 هفته فقط یک بار مصاحبه کردم و امروز هم قصد مصاحبه ندارم. به احترام شما پایین آمدم ولی چیزی که قبلا گفتیم سعی می کنیم اجرایی کنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم