Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان امروز (شنبه ۳۰ فروردین) در شبکه خبر صدا و سیما با اشاره به برنامه‌های این بنیاد برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اظهار داشت: از اسفندماه گذشته اقدامات خود را برای اقشار آسیب‌پذیر آغاز کرده‌ایم؛ به طوری که با هماهنگی که با شهرداری تهران داشتیم، برای دستفروشان، کودکان کار و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تسهیلاتی را در نظر گرفته‌ایم و این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ دو هفته قبل ما به همه کولبران استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه کارت هدیه یک میلیون تومانی داده‌ایم و این روند در حال انجام است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: با هماهنگی که با استاندار هرمزگان انجام داده‌ایم، برای ملوانانی که با قایق فعالیت می‌کنند؛ با توجه به اینکه در ایام نوروز فعالیت آنها تعطیل بود، به ۳۱۵۰ نفر از آنان کارت هدیه خرید یک میلیون تومانی داده‌ایم و این موضوع در حال انجام است.

فتاح با اشاره به اقدامات حمایتی دیگر بنیاد مستضعفان از اقشار آسیب‌پذیر، خاطرنشان کرد: مشابه این کار را برای این افراد در بوشهر انجام داده‌ایم؛ به طوری که برای همه ساکنان جزایر هرمز، لارک و هنگام که ۲۱۵۰ خانوار هستند، این کارت هدیه در نظر گرفته شد؛ ضمن اینکه در  جزیره قشم نیز برای افراد ساکن این منطقه که جزء مددجویان کمیته امداد هستند نیز این کارت هدیه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه کمک‌هایی که از آن نام برده‌ایم به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود، گفت: این کمک‌ها یا به صورت اهدای کارت هدیه بوده یا کارت افراد یاد شده را شارژ می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به در نظر گرفتن ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر، ابراز داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات از بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان آن از صندوق امداد ولایت در نظر گرفته شده که به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود به این افراد پرداخت می‌شود.

کد خبر 502276 برچسب‌ها بانک - کارت هدیه وام بنیاد مستضعفان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک کارت هدیه وام بنیاد مستضعفان اقشار آسیب پذیر بنیاد مستضعفان کارت هدیه داده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای فروردین ماه ۱۳۹۷ تا چهاردهم اسفند ۱۴۰۲، میزان تعهدات ارزی صادرکنندگان استان ۲۰۰ میلیون یورو بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، طه سمیعی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع از ۳۳۴ کارت بازرگانی فعال در حوزه تولیدی و غیرتولیدی در استان کردستان، مجموع ارزش بازگردانده شده حاصل از فعالیت این کارت‌ها، ۲۰۰ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۶۴ یورو بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بازرگانان با استفاده از کارت‌های بازرگانی، ۱۵۵ میلیون و ۴۴ هزار و ۳۴۴ یورو در بخش تولید و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۵۲۴ یورو نیز در بخش غیرتولیدی تعهد سررسید شده ارزی ایجاد کرده‌اند، افزود: تنها در بخش تولیدی ۹۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۹۵۷ یورو و در بخش غیرتولیدی نیز ۱۰۷ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۷ یورو ارز بازگردانده شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۷۹ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.

سمیعی ادامه داد: از مجموع ۳۵۶ کارت صادر شده، ۳۴۲ مورد در حوزه بازرگانی، شش مورد در حوزه صنعت، دو مورد در حوزه معدن و شش مورد نیز در حوزه کشاورزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، از نظر تعداد صدور ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی به وضعیت کلی کارت‌های بازرگانی دارای اعتبار و فاقد اعتبار در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اتاق بازرگانی ۸۰۸ کارت دارای اعتبار و سه هزار و ۳۲۶ کارت فاقد اعتبار وجود دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بخش اتاق تعاون نیز شش کارت بازرگانی فعال و ۱۳۵ کارت بازرگانی فاقد اعتبار وجود دارد و در مجموع از چهار هزار و ۲۷۵ کارت موجود در هر دو بخش، ۸۱۴ کارت فعال و سه هزار و ۴۶۱ کارت نیز غیرفعال است.

کد خبر 749148

دیگر خبرها

  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر