Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@12:40:51 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، شنبه ۳۰ فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۳۴۶۸

رعایت اصولی که ورزشکاران حرفه‌ای هم در دوران کرونا، عنوان مهمترین بخش خبر ورزشی امروز است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، *اصولی که ورزشکاران حرفه‌ای هم در دوران کرونا باید رعایت کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *بررسی روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال

*تصمیم جدید سازمان لیگ فوتسال مبنی بر برگزاری فینال لیگ برتر به صورت تک بازی، با مخالفت مسئولان تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*باشگاه بارسلونا برای فصل آینده، تنها سه بازیکنش را قطعا حفظ می‌کند، اما بقیه شاید فروخته یا معاوضه شوند.
پس از مشکلات مالی باشگاه بارسلونا و تشدید آن به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا، مدیران قهرمان فصل گذشته لیگا به فکر تغییر ساختار در حوزه نقل و انتقالات هستند.
پایگاه خبری‌ای اس پی ان نوشت: باشگاه بارسلونا به خاطر تعلیق لیگ و از دست رفتن بخش قابل توجهی از درآمدهایش، تنها در تلاش است لیونل مسی، تراشتگن و دیونگ را حفظ کند، اما سایر بازیکنان در معرض فروش یا معاوضه خواهند بود.
در تابستان سال جاری کمتر برای خرید بازیکن خرج کند و بیشتر در فکر درآمدزایی از فروش بازیکن به منظور جبران کسری بودجه‌اش است.
ماریا بارتومئو، رئیس بارسا معتقد است پس از کرونا، دیگر پول‌های کلانی در بازار نقل و انتقالات فوتبال جابجا نخواهد شد و شاید معاوضه بازیکنان جای خرید و فروش را بگیرد.
سران آبی اناری برای تابستان دو خرید خود را قطعی کرده اند یکی فرانسیسکو ترینکائو مهاجم براگا و دیگری پدری هافبک تیم لاس پالماس است، اما مدیران بارسلونا یک مهاجم شش دانگ مثل نیمار، یک دفاع راست و مدافع میانی و یک هافبک سرحال را هم مد نظر دارند که این یعنی شاید فصل بعد چهره‌هایی مثل بوسکتس، گریزمان و پیکه فروخته یا معاوضه شوند.

*حاشیه‌های فوتبال جهان کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان مطمون بود بودجه فدراسیون‌ها نسبت به سال
گذشته افزایش خواهد داشت و سیاست کمیته المپیک این است که هر میزان بودجه تخصیص داده شود در مورد فدراسیون‌ها تصمیم گیری کند.
*در پی انتشار برخی تصاویر در فضای مجازی که ورزشکاران ملی پوشی را در حال تمرین در فضا‌های عمومی نشان می‌دهد، کمیته ملی المپیک اعلام کرد، سیاست این نهاد در شرایط کنونی تمرین ورزشکاران، حتی ملی پوشان در قرنطینه خانگی است و در صورت مشاهده موارد تخلف، با آن برخورد خواهد شد.
در روز‌های تعطیلی فوتبال، سایت کنفدراسیون فوتبال اسیا به سراغ خاطرات و رکورد‌ها رفته که در این بین به حد نصاب هوادارن پرسپولیس ایران در سال ۲۰۱۸ اشاره کرده که در ۵ مسابقه ان فصل ۱۰۰ هزار هوادار این تیم، ورزشگاه را پر کردند و در آسیا رکورد دار شدند.

*باشگاه گوانژو اورگراند قصد دارد، یکی از زیباترین ورزشگاه‌های جهان را که شباهت زیادی به ورزشگاه بارسلونا دارد بسازد، سقف این استادیوم به شکل گل لاله مردابی یا لوتوس که یکی از زیباترین گل‌های شرقی
است، خواهد بود.
ستاد مبارزه با دوپینگ ایران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی، ضمن اعلام استفاده سه کشتی‌گیر از مواد ممنوعه، میزان محرومیت آن‌ها را نیز اعلام کرد، بر این اساس مرتضی قیاسی چکا ۶ ماه، رسول گرمسیری یک‌سال و کیوان رضایی به مدت ۴ سال با محرومیت روبرو شده‌اند.
یک ویروس شناس بلژیکی پیشنهاد داد فوتبالیست‌ها برای ادامه رقابت‌ها، از یک ماسک مخصوص که شبیه به ماسک دوچرخه سوار‌ها یا بازیکنان فوتبال آمریکایی است استفاده کنند.   سران باشگاه یوونتوس با جان لوئیجی بوفون - دروازه بان ۴۲ ساله خود، برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۱ به توافق رسیدند. بوفون سال ۲۰۰۱ به عضویت بیانکونری درآمد و فقط در سال ۲۰۱۸ راهی پاری سن ژرمن شد و پس از یک فصل دوباره به تورین برگشت.
حامد سهراب نژاد، ملی پوش سابق تیم بسکتبال و بازیکن فعلی باشگاه مهرام، در روز‌های کرونایی، تجهیزات پزشکی به بیمارستان توحید سنندج اهدا کرد.
محمد صلاح، ستاره فوتبال مصر و مهاجم تیم لیورپول انگلیس در دوره سخت شیوع کرونا، چندین تن مواد
غذایی برای کمک به مردم روستای زادگاهش، اهدا کرد.
۹۶ ورزشکار و مربی روسی که در کشور‌های مختلف تمرین می‌کردند، با توجه به بحران جهانی کرونا و محدودیت‌های سفر‌های خارجی، به کشور خود بازگشتند. تمامی این ورزشکاران بعد از رسیدن به روسیه، باید ۲ هفته در قرنطینه باشند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار ورزشی 14 وسی عناوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!