Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن وحیدی با بیان اینکه نوع برنجی که برای طرح تنظیم بازار ماه رمضان در نظر گرفته شده وارداتی هندی 1121 است، گفت: در خراسان شمالی 570 تن از این نوع برنج با قیمت حداکثر کیلویی هشت هزار تومان توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن وحیدی، رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با توزیع اقلام تنظیم بازاری ماه مبارک رمضان اظهار داشت: زمان تعیین شده اجرای این طرح از 30 فروردین ماه تا سوم خرداد یعنی روز آخر ماه رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نوع برنجی که برای این طرح در نظر گرفته شده وارداتی هندی 1121 است، ادامه داد: سهمیه خراسان شمالی 570 تن از این نوع برنج با قیمت حداکثر کیلویی هشت هزار تومان است که در کارگروه تنظیم بازار استان احتمال تعدیل قیمت به زیر هشت هزار تومان وجود دارد.

وحیدی همچنین از تخصیص 577 تن شکر با قیمت کیلویی پنج هزار و 900 تومان اشاره کرده و اضافه کرد: براساس تصمیمات گرفته شده شکر با وزن 900 گرم بسته بندی می شود و با قیمت هر بسته چهار هزار و 970 تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: 288 تن مرغ منجمد با قیمت کیلویی 12 هزار تومان برای مصرف این ماه پیش بینی شده است، اما باتوجه به اینکه در حال حاضر قیمت مرغ گرم در بازار پایین تر از این قیمت است احتمالا از مرغ منجمد استقبال نشود.

رئیس اداره بازرگانی داخلی صمت خراسان شمالی خاطر نشان کرد: علاوه بر این 173 تن گوشت گوساله منجمد با قیمت کیلویی 42 هزار تومان در نظر گرفته شده است، که برای مصارف مردم توزیع خواهد شد.

وی از تخصیص 577 تن روغن در استان خبر داد و گفت: تاکنون قیمت و برند روغن عنوان نشده است اما قطعا براساس قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: همچنین 865 تن خرما مضافتی و 288 تن خرما کبکاب نیز در نظر گرفته شده است که با تصویب قیمت توسط کارگروه تنظیم بازار استان توزیع می شود.

وحیدی افزود: تقسیم بندی سهمیه شهرستان ها انجام شده و مباشرین جهت جذب معرفی شده اند، احتمالا طی دو روز آینده توزیع انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: اولویت توزیع با فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی، تعاونی های مصرف و شبکه های توزیع منتخب واحدهای صنفی خواهد بود، که مردم می توانند اقلام مورد نیاز ماه رمضان را تهیه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: نظر گرفته شده خراسان شمالی تنظیم بازار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد