Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@09:36:43 GMT

رشد ۴۴ درصدی حجم معاملات بورس کالا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۳۸۷۴

رشد ۴۴ درصدی حجم معاملات بورس کالا

حجم و ارزش معاملات بورس کالا در هفته‌ای که گذشته به ترتیب با رشد ۴۴ و ۴۰ درصدی مواجه شد.

 

به گزارش پول نیوز، در جریان معاملات بورس کالای ایران در چهارمین هفته سال جدید 763 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 33 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد 44 و 40 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا 257 هزار و 320 تن انواع کالا به ارزش 16 هزار و 404 میلیارد ریال معامله شد.در این تالار 251 هزار و 870 تن فولاد، 4 هزار و 120 تن مس، یک هزار تن آلومینیوم، 150 تن کنسانتره مولیبدن و 180 تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا نیز در این مدت 505 هزار و 434 تن انواع کالا به ارزش 16 هزار و 609 میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار 157 هزار و 777 تن قیر، 149 هزار و 500 تن وکیوم باتوم، 79 هزار و 327 تن مواد پلیمری، 43 هزار و 500 تن لوب کات، 27 هزار و 752 تن مواد شیمیایی، یک هزار و 327 تن روغن پایه، 500 تن سلاپس واکس، 300 تن عایق رطوبتی و 45 هزار و 420 تن گوگرد معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: بازار فرعی بورس کالای ایران هم در هفته‌ای که گذشت معامله 250 تن انواع کالا را تجربه کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا فرآورده های نفتی پتروشیمی صادرات تن انواع کالا بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بررسی معاملات بورس کالا
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل