Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون اول رئیس‌جمهور خواستار بررسی بخشودگی 100 درصدی جرائم موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم در شرایط کرونا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور پیرو درخواست غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در مورد بخشودگی 100 درصدی جرائم موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم به واسطه خسارت‌های وسیع وارد شده بر کسب‌ و کار‌ها ناشی از شیوع بیماری کرونا، از وزیر اقتصاد خواست تا این درخواست را بررسی کرده، اقدامات لازم را انجام دهد و نتیجه را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق ایران 24 فروردین در نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور در راستای رفع مشکلات فعالان اقتصادی با توجه به خسارت‌های وارد آمده بر کسب‌ و کار‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تعداد قابل ‌توجهی از کارخانه‌ها، شرکت‌ها و صنوف مختلف، درخواست کرد تا مراتبی اتخاذ شود و 100 درصد جرائم موضوع ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، مواد 169، 190، 193، 197، 199 و 272 قانون مالیات‌های مستقیم و مواد 22 و 23 قانون مالیات بر ارزش افزوده مقامیان حقیقی و حقوقی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت مانده بدهی قطعی شده خود اقدام می‌کنند به عنوان مؤدی خوش‌حساب بخشیده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستور جهانگیری قانون مالیات های مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵ مزیت استفاده از تبصره ماده ۱۰۰ مالیاتی برای اصناف
  • جزئیات بخشنامه جدید مالیاتی برای ساماندهی قانون کولبری و ملوانی
  • احکام مالیاتی قانون ساماندهی کولبری و ملوانی ابلاغ شد
  • سه سال فرصت تنفس در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • عقب‌نشینی دولت از اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در پی درخواست کارگران و دستور رئیس جمهور
  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟