Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:25:38 GMT

فدراسیون دبه کرد؛ کی روش جنگ را برد !

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۴۱۴۹

فدراسیون دبه کرد؛ کی روش جنگ را برد !

یکی از ایرادهای حقوقی اخیر به آخرین قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران، مربوط به گنجاندن بند پاداش 200 هزار دلاری برای کسب عنوان سومی ایران در جام ملت ها برمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، این بند محل مناقشه بین فدراسیون و کارلوس کی روش بوده و سرمربی سابق تیم ملی ایران به دلیل عدم پرداخت این 200 هزار دلار از فدراسیون شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


نکته مهم این است که جام ملت های آسیا از سال 2015 که دو تیم امارات وعراق رده بندی مسابقات را برگزار کردند، مسابقه رده بندی را حذف کرده و چیزی به عنوان سومی وجود ندارد. 


در عین حال احتمالا منظور کارلوس کی روش از گنجاندن این بند، حضور تیم ملی ایران در نیمه نهایی مسابقات و در مرحله ماقبل فینال بوده است. با این حال او برای اثبات ادعای خود یک برگ برنده را نیز در دست دارد و آن هم گزارش کلی AFC بعد از انجام بازی ها است که ایران را در رده بندی تیم سوم مسابقات بالاتر از امارات که در مقابل قطر شکست خورد، نشان می دهد.


در شرایطی که بحث پرداخت پاداش ها به سرمربی تیم ملی ایران داغ است، کی روش بابت آخرین قرارداد خود با فدراسیون فوتبال، ناچار به انجام شکایت علیه فدراسیون فوتبال شده، تا مبلغ مورد نظرش را از کارفرمای سابقش بگیرد و به نظر می رسد با توجه به پیش بینی ها، فدراسیون فوتبال در این پرونده دست بالا را نخواهد داشت و به احتمال زیاد کی روش 200 هزار دلار دیگر را بابت قرارداد پایانی خود از فوتبال ایران دریافت خواهد کرد.

 


نکته ابهام آمیز اما همان مسئله عنوان «مقام سومی» در قرارداد است؛ در حالی که بنابر مقررات بازی ها، دیدار رده بندی در این تورنمنت برگزار نمی شده و از جام ملت های  2019 امارات حذف شده است. 


در این رابطه با یکی دو مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم، اما آنها تاکید داشتند که در این‌باره صحبتی مطرح نخواهند کرد، چرا که توسط دبیرکل از مصاحبه منع شده اند.


موضوع البته همانطور که گفته شد به عدم شناخت طرف ایرانی از مقررات بازی ها بر می‌گشته که به جای عنوان "حضور در جمع چهار تیم" از عنوان "سومی" در قرارداد استفاده کرده است یا شاید هم طرف ایرانی می خواسته با گنجاندن این بند، پاداش 200 هزار دلاری مدنظر کی روش را با آگاهی از این موضوع که مسابقات دیدار رده بندی نداشته، بسوزاند.


البته کی روش برای عنوان سومی می تواند به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا رجوع کند، که ظاهرا این کار را انجام داده و این دعوای حقوقی نیز به طرف مقابل ما تمام خواهد شد !

تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران کارلوس کی روش رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان با یک گل میهمان خود مس رفسنجان را پشت سرگذاشت و با ۱۹ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دراین بازی علی یوسف در دقیقه ۱۹ گلزنی کرد.

تیم مس رفسنجان از دقیقه ۸۶ به علت اخراج محمدرضا مهدوی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

تیم استقلال خوزستان درمقابل میزبان خود سپاهان اصفهان به تساوی یک بریک دست یافت و با ۲۲ تمتیاز درمکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۴۵+۱ برای میزبان گلزنی کرد و جواد آقایی پور در دقیقه ۶۷ بازی را به تساوی کشاند.

تیم فولادخوزستان با ۲ گل مغلوب میهمان خود تیم تراکتور تبریر شد و با ۲۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شجاع خلیل زاده و ریکاردو آلوز گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

جفرسون باهیا بازیکن تیم فولادخوزستان با دریافت قرمز در دقیقه ۷۸ از بازی اخراج شد.

درهفته بیست وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان، ببست ودوم اردیبهشت ماه مقابل تیم آلومینیوم اراک به میدان می‌رود و تیم‌های فولادخوزستان و استقلال خوزستان، بیست وچهارم اردیبهشت ماه در مقابل تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران می‌روند.

۱۶ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی