Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در راستای تحقق شعار سال با رزمایش همدلی در روز‌های کرونایی، راهکار‌هایی را بیان کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، سال ۱۳۹۹ با وجود شیوع ویروس کرونا، در جهان با تفاوت چشمگیری شروع شد، تفاوتی که تمام جهان را درگیر خود کرده است و بیش از پیش همدلی و وحدت بین مردم ایران را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کشورها در مقابله با ویروس کرونا و ریشه‌کن کردن آن، دست به تولید انبوه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کردند و نگاه دولت‌ها فقط به رسیدگی مبتلایان کرونایی است و از مابقی خانواده‌ها که این روزها با فشار اقتصادی مواجه هستند، چشم پوشی کرده‌اند.

اما نکته قابل توجه این است که در سخنرانی آغاز تحویل سال رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان سال۱۳۹۹ را به عنوان سال جهش تولید نامگذاری کردند و از مردم خواستند تا بیش از پیش نگاه ویژه به تولیدات داخلی داشته باشند. این سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای باعث شد تا هموطنان عزیزمان پا به میدان عرصه جهاد بگذارند و خودشان خودجوش تولید اقلام مورد نیاز کشور در شرایط بحرانی کرونایی را در دست بگیرند. 

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، استاد دانشگاه و کارشناس امور دینی، در گفتگو اخیر خود راهکارهایی را برای جهش تولید و رزمایش همدلی د ر روزهای کرونایی مطرح کرد. 

شما در ادامه صحبت‌های این کارشناس امور دینی را مشاهده و دریافت خواهید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا رزمایش همدلی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی