Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:09:47 GMT

تاریخ از سرگیری رقابت‌های لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۴۳۵۷

تاریخ از سرگیری رقابت‌های لیگ جزیره

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به اینکه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قصد دارد مسابقه‌های داخلی این فصل را تا پایان ماه جولای به اتمام برساند تا تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ماه آگوست به رقابت بپردازند، مسابقات لیگ برتر انگلیس ممکن است از اواسط ماه ژوئن (اواخر خردادماه)  از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاردین، مسابقات لیگ برتر انگلیس در بهترین حالت از ۱۳-۱۴ ژوئن (۲۳-۲۴ خرداد) از سرگرفته می‌شود.در این سناریو، تمرینات تیم‌ها از ۱۰ یا ۱۴ ماه می (۲۰ یا ۲۴ اردیبهشت) از سر گرفته می‌شود. 

کنفرانس ۲ ساعته‌ای بین مقامات لیگ برتر و نمایندگان باشگاه‌ها درباره برگزار شد که محور اصلی آن نامه یوفا برای پیدا کردن راهی برای پشت سرگذاشتن مانع کرونا بود.

بعضی از باشگاه‌ها مایل هستن لیگ تا ۳۰ ژوئن به پایان برسد تا آن‌ها بتوانند تعهدات قراردادی و اسپانسری خود را محقق سازند. اگر این اتفاق بیافتد جام حذفی هم برگزار خواهد شد.

برای باشگاه‌ها فرصت یک هفته‌ای کافی خواهد بود تا ۹ یا ۱۰ بازی باقیمانده خود را به پایان برسانند.

برای از سرگیری مسابقات یک پیش فصل جدید لازم است تا بازیکنان به آمادگی بدنی برسند که این امر باید از اواسط ماه می آغاز شود و تدابیر حفاظتی دیگری باید صورت بگیرد.

قرار بر این است که همه مسابقات پشت در‌های بسته انجام شود، با این وجود تا وقتی که سازمان ملی بهداشت موافقت نکند اتفاقی نخواهد افتاد. این به این معنی است که وزارت بهداشت و دولت درباره از سرگیری مسابقات در بریتانیا تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

در راستای برخی مخالفت‌ها با اتمام فصل، روزنامه سان از قول رئیس اجرایی یکی از باشگاه‌های بزرگ انگلیس که نظر ۶ تیم بزرگ (منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول، چلسی و تاتنهام) را منعکس می‌کند نوشت، هدف ما به پایان رساندن این فصل و حفظ زمان برای شروع فصل آینده است.

سخنگوی سازمان لیگ برتر هم گفت هدف ما به پایان رساندن فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ است، اما همه تاریخ‌ها تحت تاثیر کووید ۱۹ (کرونا) موقت و غیرقطعی محسوب می‌شوند.

پروتکل‌های دیگری باید ارائه شود، در طول برگزاری مسابقات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازیکنان باید قرنطینه شوند. می‌شود از آن‌ها خواست پیش از ورود به تمرین لباس‌های خود را بپوشند تا از تجمع در رختکن جلوگیری شود. همچنین ممکن است قبل از تمرین در ماشین خودشان از آن‌ها تست گرفته شود. هر کسی از اعضای کادر تیم که برای مسابقه می‌آید باید تست کرونا بدهد.

در حالیکه سازمان لیگ برتر قصد دارد مسابقات را تا پایان جولای به پایان برساند، ۳ آگوست می‌تواند شروع رقابت‌های اروپایی باشد. قرار است ۹ آگوست هم مسابقه فینال لیگ قهرمانان برگزار شود.

دربدترین حالت مسابقات لیگ برتر انگلیس تا اکتبر برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش فوتبال یوفا لیگ جزیره مسابقات لیگ باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است

امری با وجود دشواری تمرکز روی لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی، همچنان به ماجراجویی در هر دو رقابت ادامه می‌دهد. 

طرفداری | اونای امری معتقد است سطح بالای لیگ برتر، شانس باشگاه‌های انگلیسی در اروپا را پایین آورده است. 

پس از حذف تیم‌هایی مثل منچسترسیتی و لیورپول، استون ویلا تنها تیم انگلیسی باقیمانده در این فصل از رقابت‌های اروپایی است. آن‌ها فردا در چارچوب نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس خواهند رفت. در لیگ برتر، شاگردان اونای امری صرف نظر از وضعیت تاتنهام، با کسب سه پیروزی رتبه چهارم را قطعی خواهند کرد تا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند. سرمربی اسپانیایی در مورد ناکامی تیم‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی گفت:

ما تنها تیم باقی مانده انگلیس هستیم و این کار سختی است چون لیگ ما سرسخت‌ترین لیگ دنیا محسوب می‌شود. اگر می‌خواهیم در لیگ برتر موفق باشیم، باید در مورد روند آماده‌سازی تمرکز 100% داشته باشیم. ترکیب این موضوع با رقابت‌های اروپایی، چالش دشواری است. سطح بالای لیگ برتر مانع از جاه‌طلبی تیم‌های انگلیسی می‌شود. با این حال، نمی‌توانم درک کنم که چرا برخی از تیم‌ها تصمیم می‌گیرند به طور جدی در رقابت‌های اروپایی حاضر نشوند. تیم‌های برتر دنیا برای من الهام‌بخش هستند و به همین دلیل، ما برای موفقیت در هر دو جبهه لیگ و اروپا انگیزه بالایی داریم. 

امری در مورد عملکرد تیمش در این فصل گفت:

رسیدن به این مرحله از رقابت‌های اروپایی، بهترین دستاوردی بود که می‌توانستیم در ابتدای فصل به آن امیدوار باشیم. با این حال، با عملکرد خوبمان در طول فصل، این دستاورد دیگر جای تعجب ندارد. حفظ این روند برای مدت طولانی کار آسانی نیست. در حال حاضر، ما مدعی کسب رتبه چهارم در لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ کنفرانس اروپا هستیم. هدف ما همچنان پیشرفت و ارتقای جایگاهمان در هر دو جبهه است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان