Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل صدا و سیمای گیلان، با بیان اینکه کرونا علاوه بر درگیر کردن حوزه پزشکی، آثار زیانبار فراوانی در مسائل اجتماعی و اقتصادی به همراه داشته است، گفت: از هم اکنون باید به راهکارهای فرهنگی و اجتماعی پساکرونا بیاندیشیم تا تبعات این بحران را کم کنیم.

محمدباقر باقرزاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به تاکید تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان بر رزمایش «مواسات»، اظهار کرد: فعالیت های رسانه ای به منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مردمی «مواسات»، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برنامه ریزی جهت پخش تولیدات فرهنگی و دینی روزانه در ماه رمضان خبر داد و عنوان کرد: بهره مندی حداکثری از معنویت ماه رمضان دغدغه همه مومنان است لذا با توجه به شیوع کرونا و احتمال تعطیلی مساجد و مجالس مذهبی، می طلبد ساعات بیشتری را به پخش برنامه های دینی و تبلیغی جهت تعمیق باورها و ارزش ها با محوریت ماه رمضان بپردازیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، برگزاری جلسات تلویزیونی تفسیر قرآن را مهمترین برنامه محتوایی دانست و افزود: از کارشناسان دینی، روحانیون و ائمه جمعه جهت تبیین مباحث اجتماعی و فرهنگی از جنله معرفت دینی در نسل جدید، نظام ارزشی و همراهی جوانان با ارزش های شناختی، اصول دین، تکریم ایتام و حمایت از نیازمندان، حمایت از مظلوم، اهمیت قرائت قرآن و تربیت فرزند صالح استفاده خواهد شد.

باقرزاده، بیان احکام مربوط به روزه و کرونا و پاسخ به شبهات را از دیگر برنامه های صدا و سیمای استان در ماه رمضان دانست و اضافه کرد: امسال برای نخستین بار گفت وگوهای کارشناسی با محورهای احترام به والدین، امید به رحمت الهی، طلب روزی حلال، جوانی و موانع استجابت دعا تولید و پخش می شود.

وی از پخش زنده ویژه برنامه های ماه رمضان از بقعه متبرکه خواهر امام رضا(ع) رشت و حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه خبر داد و عنوان کرد: این ویژه برنامه ها شبانگاهی خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان، با بیان اینکه کرونا علاوه بر درگیر کردن حوزه پزشکی، آثار زیانبار فراوانی در مسائل اجتماعی و اقتصادی به همراه داشته است، گفت: از هم اکنون باید به راهکارهای فرهنگی و اجتماعی پساکرونا بیاندیشیم تا تبعات این بحران را کم کنیم.

باقرزاده همچنین از ۵۰ هزار دقیقه برنامه سازی و پخش برنامه های تولید شده در ایام کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: این حجم از برنامه طی دو ماه اخیر تولید و پخش شده و به واسطه اهمیت موضوع همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ماه رمضان صدا و سیمای ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان