Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی معتقد است که مهرداد اولادی همبازی سابقش در پرسپولیس و تیم ملی بازیکنی در سطح مهاجم تیم ملی هلند بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و سرمربی حال حاضر تیم گل ریحان البرز امروز به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال عکس همبازی سابقش را در اینستاگرام استوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدنصرتی که در پرسپولیس و تیم ملی همبازی اولادی بوده است درباره او گفت:

“مهرداد اولادی بچه صاف و ساده و خوبی بود. خیلی فوتبالیست توانمندی هم بود و فکر می کنم اگر تصمیمات اشتباهی در انتخاب تیم هایش نمی گرفت می توانست در سطح بالاتری بازی کند.”

او افزود:

” یادم هست از یک موقع اسپانیا پیشنهاد داشت. واقعا توانایی فنی بالایی داشت و وقتی پایش را مقابل توپ ستون می کرد به اصطلاح فوتبالی ها با تبر هم نمی شد پایش را زد و توپ را گرفت. من بخواهم مقایسه کنم استایل و سبک بازی اش خیلی شبیه ممفیس دپای مهاجم تیم ملی هلند بود. هم سرعت و قدرت بدنی داشت و هم خوب سر می زد.”

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی در ارتباط با شرایط روحی مهرداد در سال های آخر گفت:

” من با مهرداد در پرسپولیس همبازی بودم و زمانی که در امارات بود من هم آنجا بازی می کردم و همدیگر را می دیدیم. فکر می کنم وقتی از الشباب برگشت در یک برهه ای تحت فشار زیادی بود. او پیش از آن بازیکن محبوبی بود و صدهزارنفر تشویقش می کردند و به همین خاطر از نظر روحی لطمه خورد. مهرداد بچه تنهایی بود و شاید دوستان خیلی خوبی در آن مقطع کنارش نبودند.”

محمد نصرتی اما مثل خیلی دیگر از اهالی فوتبال در حال حاضر در قرنطینه است و منتظر است تا زمان آغاز تمرینات تیم های لیگ یک مشخص شود:

“یک باغچه ای در کردان دارم که خودم را در آنجا سرگرم کرده ام؛ در کنارش ورزش هم می کنم و با بچه های تیم صحبت می کنم و ارتباط هستم. ما به بچه ها در اسفند ماه برنامه ده روز داده بودیم اما وقتی دیدیدم که تعطیلات طولانی است دیگر برنامه را ادامه ندادیم و از بچه ها خواستیم با ورزش های متفاوت و مفرح مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، دویدن و …فقط سعی کنند آمادگی جسمانی شان را تا حد معقولی حفظ کنند.”

محمد نصرتی درباره احتمال برگزاری مسابقات هم گفت:

“با توجه به اینکه در لیگ یک یکسری تیم ها امکانات برگزاری بازی زیر نور را ندارند فکر می کنم بازی های لیگ یک بعد از ماه رمضان برگزار شود اما لیگ برتر شرایط فرق دارد و تیم ها می توانند بازی ها را زیر نور ورزشگاه برگزار کنند. هرچند الان این خبر هست که ویروس کرونا به ووهان چین برگشته و اگر سیرصعودی ادامه داشته باشد معلوم نیست تصمیم بازی ها چه می شود. “

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل ریحان البرز مهرداد اولادی دسته یک گل ریحان البرز محمد نصرتی مهرداد اولادی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد مهرداد اولادی محمد نصرتی تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس