Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «دهکده بچه‌ها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو در ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه که با تلاش عوامل برنامه ساز در شرایط دشوار فعلی جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان در دست تولید است، برنامه نمایشی است که شخصیت‌هایی عروسکی در کنار چند شخصیت واقعی داستانی مربوط به یک دهکده خیالی را شکل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استفاده از جلوه های ویژه تصویری و وله های مختلف گرافیکی  و تصویری نیز در بخش‌های مختلف اجرای نمایش، استفاده از ترانه های شاد، روش‌های مختلف جهت سپری  کردن اوقات فراغت در خانه و ... از جمله ویژگی‌های این برنامه تلویزیونی است. 

«دهکده بچه‌ها» در کنار ایجاد لحظاتی شاد و روایت داستانی کودکانه، آموزش‌هایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده که به پرورش خلاقیت کودکان و سرگرم شدن‌شان توسط بازی‌های خانگی منجر می‌شود. به طور مثال یک مسابقه یا بازی بین  بچه‌های دهکده انجام می‌شود که در حقیقت آموزش یک بازی خانگی برای بچه هاست یا آموزش درست کردن کاردستی که در برنامه گنجانده شده است. 

«دهکده بچه‌ها» کاریست از گروه کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده و کارگردانی امیر فیضی در ایان رمضان هر روز در  جدول صبحگاهی خردسال و کودک  از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماه رمضان شبکه دو سیما دهکده بچه ها دهکده بچه بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید

دریافت 5 MB

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: شبکه خبری قدس با انتشار ویدئویی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته: این تنها وسیله‌ای است که این روزها در شمال غزه برای سرگرمی کودکان وجود دارد، گاری است.

آژانس آنروا با اشاره به اینکه آمار کودکان شهیدشده در نوار غزه ظرف ۶ ماه اخیر هولناک است، اعلام کرده که بیش از 13هزار کودک در میان قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بوده اند.

کد خبر 847816 برچسب‌ها کودکان نسل‌کشی رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش