Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@14:44:23 GMT

چرا بشار ناراحت شده است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۵۴۰۱

چرا بشار ناراحت شده است؟

بشار رسن که با توجه به تعطیلی بازی‌ها دوران قرنطینه خود را در عراق بسر می‌برد در چند روز گذشته در مصاحبه با رسانه‌های عربی ناراحتی خود را از باشگاه پرسپولیس نشان داده است.

او اعلام کرده دریافتی‌هایش از باشگاه بسیار کم بوده و به وعده‌ها هم عمل نشده است. همچنین از پیشنهاد‌هایی که از اروپا و کشور‌های حوزه خلیج فارس دارد خبر داده است و گفته بعد از ایام کرونایی برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن که کیفیت مطلوبی در پرسپولیس از خود نشان داده است مدتهاست که از باشگاه بابت پرداختی‌های نامطلوب گلایه‌مند است و این اعتراض مربوط به الان نیست.

در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد بشار رسن این گلایه‌ها را عنوان کرد و باشگاه وعده کرد که تا پایان سال دریافتی‌های او را به میزان دلخواه این بازیکن می‌رساند. در واقع باشگاه بعد از کش و قوس‌های زیاد مبلغ ۱۲۰ هزار دلار به این بازیکن می‌دهد، اما این پول در واقع تسویه حساب با این بازیکن عراقی برای فصل گذشته بود.

بشار رسن برای فصل جاری ظاهرا زیر ۱۰ درصد پول گرفته و همین موضوع باعث ناراحتی شدید او از باشگاه شده است. جالب است حتی بعد از تغییر مدیریت در باشگاه هم در پرداختی‌های این بازیکن تغییری ایجاد نشده و رسن از اینکه مدیران جدید هم تماسی با وی نگرفته و سراغی از او نمی‌گیرند ناراحت است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تصاویر و مستندات جدید از نیکا شاکرمی به روایت خبرگزاری قوه قضاییه/ هشدار؛ تصاویر ناراحت‌کننده است
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد