Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مقدار پالایش نفت خام چین در پی استمرار کاهش تولید پالایشگران چینی، به کمترین سطح در 15 ماه گذشته رسید.
به گزارش خبرگزاری رویترز از پکن و سنگاپور، حجم پالایش روزانه نفت خام چین در ماه مارس، در پی تداوم کاهش تولید پالایشگاه‌های دولتی به دلیل افت شدید تقاضا برای سوخت و انواع فرآورده‌های نفتی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به پایین‌ترین سطح ماهانه خود از دسامبر سال 2018 میلادی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داده‌های اداره ملی آمار چین روز جمعه (29 فروردین‌ماه) نشان داد حجم پالایش نفت خام این کشور در ماه مارس 50 میلیون و 40 هزار تن، معادل حدود روزانه 11 میلیون و 780 هزار بشکه بود.
این رقم بسیار کمتر از روزانه 12 میلیون و 70 هزار بشکه‌ای مجموع ماه‌های ژانویه و فوریه و 12 میلیون و 490 هزار بشکه‌ای ماه مارس سال 2019 است.
این اداره آمار جداگانه ماه‌های ژانویه و فوریه را اعلام نکرد.
مجموع حجم پالایش نفت خام چین در سه ماه نخست سال 2020، 149 میلیون و 280 هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه پارسال 4.6 درصد کاهش داشته است.
داده‌های این اداره همچنین نشان می‌دهد تولید نفت خام چین در ماه مارس با 0.1 درصد کاهش نسبت به پارسال به 16 میلیون و 560 هزار تن یا 3 میلیون و 900 هزار بشکه در روز رسیده است.
این در حالی است که مقدار تولید گاز طبیعی در ماه مارس با 11.2 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به 16 میلیارد و 900 میلیون مترمکعب رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نفت خام چین ماه مارس حجم پالایش پالایش نفت هزار بشکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند