Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، سیدحمایت میرزاده با اشاره به برگزاری نشست مشترک تشکل‌های مختلف فرهنگیان با رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: در این نشست نمایندگان تشکل‌های مختلف فرهنگیان از جمله مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، انجمن اسلامی معلمان ایران، نماینده قشر جوان فرهنگیان، نماینده مدرسین دانشگاه فرهنگیان، نماینده کانون صنفی معلمان و نماینده بسیج فرهنگیان حضور داشتند که با مسئولان بخش‌های مختلف دولت از جمله سازمان اداری و استخدامی، آموزش و پرورش و نهایتا رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: این نشست پس از انتقال انتقادهای جامعه فرهنگیان از نحوه اجرای بخشنامه افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت و رتبه بندی فرهنگیان در فضای مجازی تشکیل شد و بنده نیز به عنوان نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود در این نشست حضور داشتم.

وی با یادآوری اینکه در این نشست انتقاد و اعتراض فرهنگیان به صورت مستقیم به گوش مسئولان تصمیم‌گیر دولتی رسید، ادامه داد: پیشنهادات مختلفی برای جبران نارضایتی به وجود آمده و تبعیض بین فرهنگیان و کارکنان سایر ادارات دولت مطرح شد تا نهایتا مجموعه دولت با جمع بندی این نظرات در اتخاذ تصمیمات خود تجدید نظر کند.

این نماینده مردم در مجلس با تأکید بر ضرورت برگزاری مستمر چنین نشست‌هایی برای انتقال مستقیم دغدغه‌های معلمان از مدرسه به مسئولان تصمیم‎گیر کشور، اضافه کرد: اجرای دقیق رتبه بندی فرهنگیان، رفع مشکلات معلمان بازنشسته، بر طرف کردن مشکلات دانشگاه فرهنگیان و اطلاع رسانی دقیق و قطعی از نحوه پرداختی‌ها به معلمان از جمله مواردی بود که در این نشست به آن تأکید شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نهایتا مقرر شد طی روزهای آتی مجموعه تصمیم‌گیر در دولت با جمع بندی نظرات مطرح شده در این نشست، یک تصمیم قانونی که قابلیت اجرایی دارد را برای فرهنگیان اتخاذ کند تا به نحوی شکاف ایجاد شده در میان فرهنگیان با سایر کارکنان دولت جبران شود. این تصمیم از طریق رئیس سازمان برنامه و بودجه طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حقوق سازمان برنامه و بودجه بازنشستگان فرهنگیان معلمان بازنشسته اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری، عضو هیات رییسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903676

دیگر خبرها

  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • جزئیات جدید از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس