Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر سطح شهر تهران اظهار کرد: همان طور که انتظار می‌رفت، امروز همزمان با عدم اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا و توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس درباره استفاده از وسیله نقلیه شخصی، در محور‌های مرکزی شهر تهران از ابتدای صبح شاهد بار ترافیک سنگین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز در خیابان‌های آزادی، انقلاب، دماوند، جمهوری، ری و محور‌های محله مرکزی شاهد بار ترافیکی سنگین بودیم.

او با بیان اینکه در مقاطع مختلف تا حدود ساعت ۱۶ این وضعیت ادامه داشت، گفت: بعد از این زمان با توجه به اینکه بار خروجی محدوده شروع شد، تا حدود ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه وضعیت تقریبا عادی شد.

سرهنگ رازقی با بیان اینکه اکثر معابر به حالت عادی بازگشتند، گفت: رعایت قوانین و مقررات از طرف رانندگان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه معابر محدوده مرکزی کم عرض هستند و جای پارک زیادی ندارند و تعداد پارکینگ‌های عمومی در این محدوده کم است، توصیه می‌شود مثل امروز که بخشی از بار ترافیکی محدوده ناشی از توقفات دوبله و ساکن بود، برای فردا و روز‌های آینده نیز در صورت عدم اجرای طرح‌های ترافیک این موضوع را مد نظر داشته باشند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان از رها کردن خودرو، پارک کردن دوبله و ارتکاب تخلفات ساکن خودداری کنند تا دلیلی بر تشدید سنگینی بار ترافیکی نباشد و وضعیت خوبی را در روز‌های آینده در محدوده مرکزی شاهد باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک آلودگی هوا پارسی خبر بار ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور

رئیس پلیس پایتخت طرح نور را شاه‌بیت ماموریت‌های پلیس توصیف کرد و به ماموران و کارکنان حاضر در این طرح توصیه کرد که صعه صدر خود را بالا برده و تلاش کنند که بهتر از قبل ماموریت خود را به انجام برسانند.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در جلسه هدایت سیاسی که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و جمعی از فرماندهان و کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با قدردانی از اقدامات ماموران پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت شهروندان، به ابعاد مختلف این ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: خوشحالم که اقدامات پیشگیرانه پلیس در کلانشهر تهران نتیجه داده و امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به برخی از ماموریت‌های پلیس پایتخت در برقراری نظم و آرامش شهروندان خصوصا در مراسم و گردهمایی‌هایی چون ۲۲ بهمن، دهه فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان و ... گفت:‌ به لطف خدا، با وجود همه تهدیدات و خرابکاری‌هایی که از سوی دشمن قابل تصور بود، همکارانم در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مقتدرانه ماموریت‌های خود را انجام داده و باعث سربلندی پلیس در نگاه مردم شدند.

وی به ماموریت‌های محوله پلیس در ایام نوروز امسال نیز اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به افزایش حضور شهروندان برای خرید های نوروزی در بازارهای شهر تهران، خوشبختانه تلاش همکارانم در برخورد با سارقان نتیجه داده و شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در این روزها بودیم.

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری در پایتخت
محمدیان به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا کنون نیز اشاره کرد و گفت:‌ پلیس مبارزه با موادمخدر شبانه روز در پی شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر در شهر تهران است و خوشبختانه موفقیت های چشمگیری در زمینه کاهش توزیع موادمخدر و افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی به افزایش احساس امنیت در شب‌های ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر و تجمع بزرگ قرآنی در شهر تهران نیز اشاره کرد و گفت:‌ حضور پلیس در این ایام و خصوصا شب‌های قدر، باعث شد شهروندان با آرامش و احساس امنیت کامل به مراسم مذهبی و دینی خود برسند.

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اجرای طرح نور که از ۲۵ فروردین ماه در حوزه عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب آغاز شده است، گفت: همه ماموریت‌های محوله در تهران بزرگ از اهمیت ویژه برخوردار است اما شاه بیت این ماموریت ها، طرح نور است. این طرح پس فرمایش مقام معظم رهبری در دستورکار پلیس قرار گرفت و تاکنون این ماموریت با موفقیت همراه بوده و علیرغم تلاش دشمنان بسیاری از شهروندان و نخبگان از این طرح حمایت کرده‌اند.

وی با توصیه به ماموران و کارکنان حاضر در این طرح، خطاب به آنان گفت:‌ صعه صدر خود را بالا ببرید و تلاش کنید که بهتر از قبل ماموریت به انجام برسد و همواره به خاطر داشته باشید که خدا همراه ماست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • سخت شدن کار مهاجران تاجیک در قزاقستان
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان