Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحیدی مقدم با هدف بررسی رعایت فاصله اجتماعی، از ادارات، بانک ها و مراکز غربالگری ویروس کرونا در نکا بازدید کرد.

« عبدالجواد توحیدی مقدم » امروز ( 30  فروردین) در  حاشیه این بازدیدها در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: همه تلاش ما برای افزایش سلامت مردم در جامعه است که با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تلاش داریم تا با اجرای این طرح، شرایط تدریجی بازگشت جامعه به شرایط عادی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نکا با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نکات پیشگیرانه برای بیماری کرونا در بازدید میدانی از بانکها و مراکز غربالگری ویروس کرونا افزود: همه ما در قبال سلامت خود و جامعه مسئولین و باید در اجرای طرح فاصله گذاری نهایت دقت انجام شود.

وی اظهار کرد: براساس آنچه در طرح فاصله‌گذاری هوشمند اعلام شده است، مشاغل کم خطر با مجوز وزارت بهداشت و رعایت الزامات بهداشتی محیط کار، آغاز به کار کرده اند و مشاغل پر خطر همچنان با محدودیت روبرو هستند.

توحیدی مقدم گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در ادارات و نهادها برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند وجود دارد و با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند بهداشت فردی و فاصله فردی رعایت می شود و انتظار داریم همه مردم خود را ملزم به رعایت این طرح در منزل و خارج از منزل بدانند.

 

فرماندار نکا تصریح کرد: با تلاش همگانی، اجرای درست طرح‌ها و برنامه ریزی مناسب، می توان قدم به قدم به سمت قطع زنجیره کرونا حرکت کرد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی فرماندار نکا کرونا طرح فاصله گذاری هوشمند اجرای طرح فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات