Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  بسته داغ خبری سیاسی امروز شامل موضوعاتی همچون؛ کاهش گسترش کرونا در استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده، توضیحات موسوی درباره حواشی بازگشت دانشجویان ایرانی خارج از کشور، تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی، توضیحات نماینده مجلس درباره اختلاف دولت و دیوان محاسبات بر سر ارز ۴۲۰۰ تومانی، بازگشت تعدادی از هموطنانِ حاضر در مسقط به شیراز است که در ادامه می‌خوانید:

وزارت بهداشت شرایط آغاز فعالیت کسب و کار‌ها با ریسک متوسط را مشخص کند/ کاهش گسترش کرونا در استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس جمهور گفت: وزارت بهداشت شرایط آغاز کسب و کار‌های با ریسک متوسط را بررسی و آن را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(بیشتربخوانید)

سازمان انرژی اتمی با همه توان به میدان مبارزه با کرونا آمده است/ مشکلی برای تامین رادیو دارو نداریم/ آماده ساخت کیت‌های تشخیص کرونا هستیم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: با همه ظرفیت به میدان مقابله با کرونا آمده و ۲۴ ساعته در حال استریل تجهیزات پزشکی هستیم. (بیشتربخوانید)

ساحلی که جانِ اِدوارد را گرفت

شورای ملی پژوهش آمریکا فاش کرده که ایالات متحده برای آزمایش سلاح‌های زیستی خود در سواحل کالیفرنیا از یک باکتری استفاده کرده است. (بیشتربخوانید)

تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه باقیمانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس در این شورا خبر داد. (بیشتربخوانید)

توضیحات موسوی درباره حواشی بازگشت دانشجویان ایرانی خارج از کشور

سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت‌وگویی توضیحاتی درباره حواشی بازگشت دانشجویان ایرانی خارج از کشور ارائه کرد. (بیشتربخوانید)

تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی

رئیس جمهور تصویب نامه شورای عالی اداری درخصوص تشکیل شورای عالی عشایر و توسعه روستایی را ابلاغ کرد. (بیشتربخوانید)

توضیحات نماینده مجلس درباره اختلاف دولت و دیوان محاسبات بر سر ارز ۴۲۰۰ تومانی

سخنگوی کمیسیون برنامه‌و‌بودجه درباره اختلاف دولت و دیوان محاسبات در ارائه گزارش تفریغ بودجه ۹۷ توضیحاتی ارائه کرد. (بیشتربخوانید)

تحویل انبوه پهپاد‌های «کرار» و «ابابیل ۳» به ارتش با حضور وزیر دفاع

مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیما‌های بدون سرنشین شناسایی و رزمی به ارتش صبح امروز با حضور وزیر دفاع برگزار شد. (بیشتربخوانید)

بازگشت تعدادی از هموطنانِ حاضر در مسقط به شیراز

در پی همکاری دولت عمان روز جمعه ۲۹ فروردین تعدادی از هموطنان ایرانی که خواستار بازگشت به کشور بودند، از مسقط به شیراز بازگردانده شدند. (بیشتربخوانید)

تداوم کمک‌های مومنانه ارتش در سراسر کشور

در ادامه رژه خدمت ارتش، کمک‌های مومنانه و ارائه خدمات بهداشتی-درمانی در سراسر کشور توسط یگان‌های ارتش بصورت مستمر در حال انجام است. (بیشتربخوانید)

بررسی ۵ بند اول سیاست‌های کلی قانون‌گذاری در جلسات دستگاه‌ها/ هنوز گزارش ویژه‌ای به رهبری ارائه نشده است

معاون قوانین مجلس درباره فعالیت‌های انجام شده در زمینه سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، ابلاغی از سوی رهبر انقلاب توضیح داد. (بیشتربخوانید)

تنبلی، آفت دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تا زمانی که زدوبند‌ها و عدم خودباوری و تنبلی بر اذهان حاکم باشد، آرمان‌های سیدالشهدا (ع) و انقلاب اسلامی دست نیافتنی است. (بیشتربخوانید)

بیشتربخوانید:از عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت شستا تا تایید وزارت بهداشت شرط بازگشایی مدارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بسته خبری انتخابات مجلس چهار حوزه شورای عالی تأیید صحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

فاتح  اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۴ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

گفتنی است نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر