Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@07:08:53 GMT

نیاز آموزشی ادارات به وایت برد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۶۱۹۰

نیاز آموزشی ادارات به وایت برد

در واقع وایت برد یکی از پرمصرف‌ترین اقلام در امر اطلاع‌رسانی و آموزش در ادارات دولتی و خصوصی و همچنین اماکن آموزشی همچون مدارس و دانشگاه‌هاست و از سالیان گذشته تا به امروز سهم بسزایی را در بین اقلام مصرفی به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام برد ایران، نصب وایت برد در ادارات یکی اولویت‌ها بوده و هست که بنا به نیاز، ابعاد مختلف و مدل‌های متنوع برای خرید لحاظ می‌شود ولی پر مصرف‌ترین سایز تخته وایت برد سایز ۲۰۰*۱۰۰ معروف به وایت برد کلاسی می‌باشد که در ۷۰ درصد مواقع بر روی دیوار نصب می‌شود مگر اینکه محیط انتخاب شده فاقد دیوار مفید بوده که در این مواقع پایه وایت برد به کمک آمده و وایت برد پایه دار در محیط نصب و استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر مزیت پایه وایت برد، پرتابل بودن آنهاست؛ یعنی اینکه می‌توان از یک وایت برد پایه دار در چند محیط کنار یکدیگر استفاده کرد و دیگر برتری پایه وایت برد نسبت به وایت برد دیواری، آسیب ندیدن رنگ و یا کاغذ دیواری محیط است.

در واقع این نکته الزامیست که بدانید تمامی وایت بردهای دیواری توان تبدیل شدن به وایت برد پایه‌دار را دارند همچنین پایه وایت بردهایی که تخته روی آنها سوار است نیز می‌توان وایت بردشان را روی دیوار نصب کرد.

برخی از شرکت‌های دولتی و اکثر شرکت‌های خصوصی، زیبایی تخته وایت بردهای قدیمی رو نمی‌پسندند و از همین رو برای خرید وایت برد شیشه‌ای اقدام کرده و با یک تیر دو نشان هدف‌گیری می‌کنند یک انکه وایت برد شیشه‌ای از هر لحاظ برتر از وایت برد مغناطیسی بوده و دوم اینکه وایت برد شیشه‌ای بسیار شکیل و لاکچری می‌باشد و همچنین نوشتن و پاک کردن بر روی وایت برد شیشه‌ای بسیار مطلوب‌تر و دلچسب‌تر از وایت برد است.

 ولی باید به این نکته نیز توجه نمود که قیمت به مراتب بالاتری نیز دارد و مشتریانی که قصد خرید وایت برد شیشه ای را دارند باید تقریبا دو برابر وایت برد هزینه کنند ولی در دراز مدت به خاطر عمر بالای وایت برد شیشه‌ای نسبت به وایت برد مغناطیسی این هزینه جبران میشود چون در طی زمان سپری شده هزینه ماژیک وایت برد بالاتر از ماژیک وایت برد شیشه ای(گلس برد) است.

وسیله بعدی در اطلاع رسانی که در تمامی ادارات و آموزشگاه‌ها به چشم میخورد تابلو اعلانات است که از بدو ورود به شرکت‌ها و مدارس از همان جلوی درب و حیاط چشممان به تابلو اعلانات مختلف با کارایی‌های متغیر می‌افتد که بنا به سلیقه و نیاز کاربران در چند مدل تابلو اعلانات شیشه خور، تابلو اعلانات بدون شیشه، تابلو اعلانات قفل دار، تابلو اعلانات پایه دار و تابلو اعلانات لاکچری نصب شده است.

پر مصرف‌ترین نوع تابلو اعلانات از مدل شیشه‌خور و قفل دار می‌باشد که هر کسی توان دسترسی به اعلامیه‌ها و مطالب را نداشته ولی بتوانند آن را مطالعه کنند

امروزه تابلو اعلانات لاکچری نیز بخاطر زیبا بودن بسیار پر فروش بوده و مشتریان زیادی دارند.

در ساخت تابلو اعلانات نیز در بیشتر مواقع از دو جنس فلز و ام دی اف استفاده می‌شود که مدل ام دی اف، خواهان بیشتری دارد.

در بعضی مواقع ادارات از تخته وایت برد نیز به عنوان تابلوی اعلانات استفاده می‌کنند و برای نگه داشتن کاغذ بر روی وایت برد از مگنت استفاده می‌کنند این روش یک حسن دارد و آن این است که برای تابلو اعلانات هم می‌توان از کاغذ استفاده کرد و هم می‌توان مطالب را بر روی تخته وایت برد نوشت. به این نکته که باید توجه شود که تخته وایت برد را نیز می‌توان شیشه‌دار و قفل‌دار سفارش داد و شما یک تابلوی اعلانات با امکانات تخته وایت برد دارید که می‌تواند دو نیاز شما را با هم رفع کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برد ایران وایت برد تابلو اعلانات تخته وایت برد وایت برد پایه دار بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک

دریافت 80 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز با جلوه‌های ویژه‌ای که دارد اکوسیستمی جذاب برای طبیعت دوستان است و همه ساله حجم قابل توجهی از گردشگران خود را به جزیره می‌رسانند.

اما انباشت زباله به ویژه زباله‌هایی از جنس شیشه و پلاستیک که حاصل استفاده گردشگران است؛ به شدت زیست بوم جزیره را تهدید می‌کند.

کد خبر 6092829

دیگر خبرها

  • اریک روئن، عضو سابق وایت فمیلی به WWE برگشت
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)