Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله اخلاقی در مورد وضعیت ملی پوشان فرنگی در ایام تعطیلی اردوی تیم ملی گفت: برنامه ها به صورت هفتگی توسط بهروز حضرتی در گروه واتس اپی ارائه می شود و از بچه ها می خواهیم که از تمرینات خود فیلم و عکس در گروه بگذارند.

وی در مورد اینکه آیا برگزاری تمرینات کشتی گیران، آنها را در این ایام در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار نمی دهد؟ تاکید کرد: ورزش کشتی رشته ای است که به حریف تمرینی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل این خطر در کشتی شاید بیشتر از رشته های انفرادی دیگر باشد. بچه های ما در معرض کرونا هستند اما تلاش می کنند در شهرستان ها شرایطی را فراهم کنند که از این بیماری دور باشند. امیدواریم که هر چه زودتر این وضعیت حل شود تا دوباره بچه ها را در اردوی تیم ملی جمع کنیم. ما هر چه تلاش کنیم و به بچه ها برنامه تمرینی بدهیم اما نمی توانیم انتظار شرایط ایده آل را از آنها داشته باشیم.

دارنده ۲ مدال برنز کشتی آزاد جهان در مورد دو دوره مختلفی که به عنوان کشتی گیر و مربی در کنار محمد بنا بوده است، خاطرنشان کرد: قبل از آنکه به عنوان مربی در کنار محمد بنا باشم، خودم را شاگرد او می دانم. چه آن وقت که کشتی می گرفتم و چه حالا که از او درس مربیگری می گیرم. او عاشق کشتی است و به صورت مرتب فکر و ذهنش برنامه جالب و جذابی برای کشتی کشور دارد. برای قهرمان ها و هم برانگیخته کردن کشتی گیران در سطح کشور، همیشه برنامه دارد. افتخاراتی که تیم محمد بنا در المپیک ۲۰۱۲ لندن به دست آورد، باعث شد که بعد از آن بارها و بارها نوجوانان و جوانان ما قهرمان جهان شوند. یکی از دلائل این نتایج، سه طلای تیم محمد بنا در لندن بود و انگیزه ای که تیم بنا به کل کشتی فرنگی ایران داد.

اخلاقی همچنین در مورد اینکه تعویق یک ساله المپیک به سود یا ضرر کشتی فرنگی ایران است، تصریح کرد: این مسئله جای بحث دارد. ما کشتی گیران جوان زیر ۲۳ سال داریم که مدعی حضور در المپیک هستند. شرایط آمادگی بچه ها از وضعیت خوب به صفر درصد رسیده و کمتر از ۱۶ ماه به المپیک ۲۰۲۱ مانده که باید دوباره از صفر کار را شروع کنیم. کارمان سخت است این بلاتکلیفی ما را اذیت می کند. باید ابتدا شرایطی ایجاد شود که اتحادیه جهانی بتواند تقویم خود را اعلام کرده و ما براساس تقویم اتحادیه، برنامه خودمان را اعلام کنیم.

اخلاقی در مورد اینکه چطور می شود در بازه زمانی ۱۶ ماهه تا المپیک، کشتی گیرانی مثل رضا گرایی که با مشکل وزنی مواجه هستند را برای المپیک حفظ کرد؟ گفت: واقعا کار سختی است اما ما طی ارتباطی که با کشتی گیران داریم، وزن و برنامه تمرینی شان را کنترل و ارزیابی می کنیم تا بتوانیم از آنها در مسابقات گزینشی استفاده کنیم.

مربی تیم ملی فرنگی همچنین در مورد وضعیت سعید عبدولی نیز تاکید کرد: با شناختی که از سعید عبدولی داریم می توانیم به او امیدوار باشیم. ۷۷ کیلو نقطه قوت ماست. علی گرایی با کسب مدال برنز درمسابقات جهانی نورسلطان سهمیه گرفت و یک رقابت داخلی و گرم در این وزن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

امیر توکلیان: تعویق المپیک از جهاتی به سود کشتی ایران است/ دغدغه کشتی گیران در حوزه مسئولیت های اجتماعی ارزشمند است

تاکید سخنگوی فدراسیون کشتی بَر مبارزه جدی با دوپینگ/ خاطیان علاوه بر محرومیت، جریمه نقدی هم می شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی گیران محمد بنا بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم