Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:50:56 GMT

سهم تعاونی‌های خوزستان در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۶۳۹۲

سهم تعاونی‌های خوزستان در مبارزه با کرونا

به گزارش ایرنا ارسلان غمگین روز شنبه در حاشیه بازدید از تولیدی ستایش اندیمشک با محور تولید ماسک و پوشاک پزشکی افزود: تعاونی‌های خوزستان با همیاری و حضور مثبت در صحنه، اقتدار اقتصاد مقاومتی و روحیه تعاون خود را در مقابله این ویروس به خوبی نشان دادند.
وی بیان کرد: برخی از تولیدی‌های خوزستان با تغییر کامل خط تولید خود و تولید گسترده پوشاک پزشکی و ماسک گام موثری در این راستا برداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزایش فعالیت تولید انواع الکل طبی توسط تعاونی الکل سازی خرمشهر ، راه‌اندازی سریع خط تولید انواع ماسک توسط تعاونی دانش بنیان پویا مکانیک صاحبی دزفول با تولید روزانه هشت هزار ماسک کربن اکتیو و ۱۰ هزار ماسک ساده، تغییر خط تولید تعاونی‌ها از انواع پوشاک به تولید ماسک، گان و انواع پوشاک پزشکی توسط تعاونی پوشاک حضرت زهرا (س)، تعاونی تولید پوشاک اسراء بانو، تعاونی آوای سرزمین مادری اندیکا، تعاونی پوشاک باران جنوب اندیمشک، تعاونی پوشاک ستایش، تعاونی پوشاک تن پوش سحر اندیمشک با تعاونی حجاب اوکسین پاکدخت، تعاونی تولیدی خوش پوش بهبهان و تعاونی بانوان هنرمند دورق شادگان را از جمله خدمات تعاونی ها در مبارزه با ویروس کرونا برشمرد.
غمگین بیان کرد: مشارکت تعاونی‌ها در توزیع رایگان انواع ماسک، گان و سایر اقلام بهداشتی میان عموم شهروندان اقدامی بوده که تب و تاب کمبود ناشی از تلاش محتکران و گرانفروشان را تا حدود زیادی کاهش داده است.
فرماندار اندیمشک هم گفت: تولیدی‌های مختلف اندیمشک با مشارکت بانوان شهرستان تلاش ارزنده‌ای در تولید ماسک و گان داشته‌اند.
پیمان جهانگیری افزود: اگرچه تلخی بیماری کرونا کام مردم را تلخ کرده اما جهاد تعاونی‌های تولیدی‌ و حمایت زنان و مردان جهادگر برای کمک به بخش بهداشت و درمان ستودنی است.

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا اندیمشک پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا اندیمشک ماسک ویروس کرونا اندیمشک تعاونی پوشاک تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند