Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعیه جدیدی در سایت این وزارتخانه درباره تسهیلات و وام حمایتی کرونا منتشر کرد و نوشت: «به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند آن دسته از سرپرستان خانواری که تاکنون نتوانسته‌اند سیم کارت تهیه و به شماره ۶۳۶۹ پیامک ارسال کنند، تا یکشنبه هفته آتی مورخ ۹۹/۰۲/۰۷ فرصت دارند در این زمینه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست می‌شود برای تهیه سیم کارت از تجمع غیر ضروری در مراکز مربوطه خودداری شود.

زمان واریز عزیزانی که در بازه زمانی ۲ الی ۷ اردیبهشت پیامک ارسال می کنند، متعاقبا اعلام می گردد.»

کد خبر 502468 برچسب‌ها یارانه کرونا كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یارانه کرونا كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا

آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) خواهد بود.

به گزارش مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

دیگر خبرها

  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی