Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیا گفت درهای تیم ملی هنوز هم به روی ماریو بالوتلی باز است و همه چیز به خودِ او بستگی دارد تا فقط به فوتبال فکر کند. 

طرفداری - روبرتو مانچینی در گفتگو با اسپورت مدیاست در مورد بازیکنانی که تاکنون با آنها کار کرده، صحبت کرد و به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت:

زلاتان به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال به یاد آورده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من او در سطح کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است. او هر جا که رفته، قهرمانی لیگ را به دست آورده و گل های فراوانی به ثمر رسانده است. او در این فصل هم در میلان خوب کار کرده اما نمی دانم برنامه اش برای آینده چیست. 

ماریو بالوتلی حتی در برشا هم به ثبات لازم نرسیده اما مانچینی حضور او در تیم ملی را رد نکرد:

مانند خیلی دیگر از بازیکنان، اگر ماریو فقط به فوتبال فکر کند و کاری را که باید، انجام دهد، درهای تیم ملی به روی او باز است. ماریو کیفیت دارد. همه چیز فقط به خودش بستگی دارد. 

ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر اصرار دارد که لیونل مسی می تواند به اینتر بپیوندد. مانچینی در این مورد گفت:

فکر می کنم اگر موراتی هنوز رئیس اینتر بود، در حال حاضر قطعا برای خرید مسی اقدام می کرد. هر چه باشد، او رونالدو را به اینتر برد که در ان زمان یکی از بهترین مهاجمان جهان بود. 

ایتالیا در مرحله انتخابی یورو 2020 تمام 10 بازی خود را برد و در این فرم، خیلی ها آنها را مدعی قهرمانی می دانستند اما بازی ها به دلیل ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد:

خوشحالم که هواداران بعد از یک دوره سخت، دوباره عاشق تیم ملی شده اند. با نتایجی عالی و عملکردی تماشایی به این مهم رسیدیم. بازیکنان درک کردند که بد کار کرده بودند. موضوع فقط این بود که باید به خودمان ایمان پیدا می کردیم. ریسک تعویق بازی ها این است که دیگر تیم ها نیز طی یک سال آینده پیشرفت می کنند. البته ما هم پیشرفت می کنیم. با این حال ما یکی از جوان ترین ترکیب ها را داریم و بنابراین یک سال تجربه بیشتر، تفاوت بیشتری برای ما رقم می زند. 

ما تیم قدرتمندی داریم که می خواهد بهتر شود و می تواند ایتالیا را به اولین قهرمانی اروپا از سال 1968 برساند. بازگرداندن جام به ایتالیا بعد از این همه سال کاری شگفت انگیز است و ما کیفیت لازم برای این کار را داریم. 

این یک سال کمک خواهد کرد تا نیکولو زانیولوی مصدوم هم بازگردد:

زانیولو پیشرفت خواهد داشت و این سال برای او مهم است. فکر می کنم او می تواند سمت راست خط هافبک یا هافبک هجومی بازی کند اما پست او تا آنجایی که من می دانم، متزلا است. ساندرو تونالی بسیار جوان است و نمی دانم فصل آینده در برشا می ماند یا به تیم دیگری می رود. او نیاز دارد در سطحی بالاتر تجربه کسب کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس

تصویری جالب از ساخت مجسمه کریستیانو رونالدو منتشر شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایپنا، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند