Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@06:43:42 GMT

برپا کننده فاتحه‌خوانی راهی زندان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۶۸۲۷

صراط:

رییس دادگاه عمومی بخش شاوور شهرستان شوش گفت: برپا کننده یک آیین فاتحه‌خوانی در بخش شاوور شهرستان شوش که بدون توجه به ممنوع بودن تجمع‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدام به برپایی مجلس ختم کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.

محمد موسی پور افزود:به دلیل افزایش تعداد مبتلایان و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،و حفظ سلامت مردم، برپا کننده این آیین به دلیل توجه نکردن به توصیه‌های ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا بازداشت و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مردم بخش شاوور تقاضا دارم توصیه‌های ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و از برپایی هرگونه آیین جمعی خودداری کنند.

وی افزود : دستگاه قضا در راستای حفظ سلامت مردم با کسانی که سلامت جامعه را به خطر اندازند و از مصوبات ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا تمکین نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا صراط شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • جای دانشجو زندان نیست!
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج