Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: در راستای کنترل قیمت‌ها، بیش از ۷۵۰ تن شکر و ۷۵۰ تن برنج هندی به بازار ماه رمضان قم تخصیص یافت. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهزاد رادمنش امروز در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار در سالن جلسات امام جواد(ع)استانداری اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های جدی در قم، عدم دسترسی به انباری مجهز برای ذخیره کالاهای اساسی است و فقدان چنین فضای مناسبی، مشکلات زیادی را برای استان قم به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: برای اجرای پروژه‌ در ذخیره‌سازی کالاهای اساسی، پیمانکاری اعلام آمادگی کرده است، اما هنوز زمین به این طرح اختصاص نداده‌اند.

وی در مورد تخصیص سهمیه استان قم نیز بیان کرد: در راستای کنترل قیمت‌ها، بیش از 750 تن شکر و 750 تن برنج هندی به بازار ماه رمضان قم تخصیص یافت.

رادمنش خاطرنشان کرد: در جهت تحویل 400 تن از برنج تخصیص‌یافته، حواله صادرشده است و برای دو حواله شکر نیز باید مباشر معرفی شود و این امر به‌زودی تحقق پیدا می‌کند.

نخستین مرحله از کمک‌های مومنانه در استان اردبیل نیمه ماه رمضان توزیع می‌شوداز گوشه‌ و کنار آذربایجان‌شرقی| تامین سهمیه شکر برای ماه رمضان/بازسازی واحدهای زلزله‌زده میانه و سرابقیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان افزایش نمی‌یابد

قم، همچنان در تولید ماسک، نیاز به ظرفیت‌های بیشتری دارد

ذبیح‌الله عبداللهی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری قم نیز در بخشی از این جلسه بیان کرد: ظرفیت تولید ماسک در استان قم از 25 هزار ماسک در روز آغاز شد و اخیراً با راه‌اندازی یک واحد تولیدی با ظرفیت 100 هزار عدد در روز تا حدی نیازهای قم تحت پوشش قرار گرفت و امروز بیش از 170 هزار ماسک تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: بخشی از ماسک‌های تولیدشده از طریق اینترنت در حال عرضه است، اما قم، همچنان در تولید ماسک، نیاز به ظرفیت‌های بیشتری دارد.

عبداللهی گفت: از ابتدای شیوه کروناویروس سه میلیون و 440 هزار ماسک از محل واردات و تولید برای استان قم تأمین شد که از این تعداد بیش از 2 میلیون ماسک توسط علوم پزشکی در مراکز درمانی و داروخانه‌ها عرضه‌شده است.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه رمضان استان قم ۷۵۰ تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم

 زهرا زاهدی مربی آشپزیمرمرحله به مرحله طرز تهیه  غذای هندی چوله پالک را آموزش داده است.

نخود پخته ۲ لیوان، پوره اسفناج پخته  ا لیوان، پوره گوجه فرنگی  ۱/۲ لیوان، روغن   ۵ ق غ، آب   ۱ لیوان، پیاز   ۱ عدد، سیر  ۳ حبه، زنجبیل  ۱ ق چ، پودر زیره  ۱ ق چ، فلفل قرمز   ۱ ق چ، زرد چوبه   ۱ ق چ، آبلیموی تازه و نمک  به میزان لازم وبرای تهیه این غذا استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (عکس) ماسک زدن ضرغامی سوژه شد
  • مرثیه‌ای برای رنج شالیکاران گیلانی/ برنجی که فروش نمی‌رود‌
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی چیست؟
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت