Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهرسیرجان معتقد است به این دلیل که تیمش روند رو به رشدی را طی میکرده تعطیلات لیگ به ضرر آنها تمام شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گادوین منشا درخصوص پیوستن به گل گهر اظهار داشت:

در نیم فصل دوم توانستم به گل‌گهر بیایم از این تصمیم بسیار راضی هستم. همه چیز داشت به خوبی پیش می‌رفت تیم ما در روند رو به رشدی را طی میکرد که شیوع کرونا باعث تعطیلی لیگ و کل کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که هر چه زودتر این ویروس را شکست دهیم دوباره بتوانیم شاهد بازی‌های لیگ و حضور تماشاگران در ورزشگا‌ها باشیم. من هم به گل‌گهر آمدم تا از سقوط تیم به لیگ یک جلوگیری کنم و به تمامی نکاتی که مدنظر سرمربی‌ام دست پیدا کنم. بدون شک گل‌گهر میتواند به همان روند رو به رشدی که قبلا طی می‌کرده ادامه دهد تا شرایط بهتری در جدول داشته باشد.

گادوین منشا در پاسخ به اینکه آیا از عملکردش در سال۹۸ رضایت دارد گفت:

در مجموع از عملکردم راضی هستم اما فکر میکنم خیلی بهتر از اینها میتوانستم کار کنم. بعد از سفر به دبی تمریناتم کم‌تر شد و مجبور شدم کمی انفرادی کار کنم تا شرایطم بهتر شود. در حال حاضر هم منتظرم تا این ویروس از بین برود بتوانم به آن فرم ایده‌آلم برگردم.

مهاجم گل‌گهر در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر تیمش بوده گفت:

بدون شک این ویروس نه تنها برای ما بلکه به ضرر تمامی تیم‌های و مردم دنیا شده است. اما همانطور که گفتم گل‌گهر در شرایط ایده‌آلی بود که لیگ تعطیل شد در حال حاضر هم بازیکنان تیم به تمرینات انفرادی‌شان از راه دور ادامه میدهند تا از شرایط خوب دور نشوند. گرچه تمرینات انفردای جای تمرینات چمن را نمیگیرد ولی امیدوارم که بتوانیم امادگی ‌مان حفظ کنیم در ادامه دوباره روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

گادوین منشا در مورد شرایط کشور و فوتبال نیجریه پس از شیوع کرونا توضیح داد:

راستش را بگویم من در دوران نوجوانی و قبل از اینکه فوتبال حرفه‌ای را شروع کنم از نیجریه خارج شدم و هرگز به جز بازی‌های تیم‌ملی نه در لیگ این کشور بازی کردم و نه بازی‌های آن را دنبال کردم که بخواهم در مورد شرایطش قبل بعد از شیوع کرونا حرفی بزنم و اطلاعی داشته باشم.

وی در مورد لایو مشترک در اینستاگرام با ایسما و حرف زشتی که او به پرسپولیس زد گفت:

متاسفانه زمانی که با ایسما آن را لایو را گرفتم آن حرف بد را به پرسپولیس زد همین موضوع باعث شد تا خیلی از هواداران پریپولیس به پیجم بیایند فحاشی کنند. دوست دارم از اینجا بگویم حرف‌های ایسما هیچ ربطی به من ندارد هرکس مسئول کلام خودش است. برای من هر دو تیم استقلال و پرسپولیس و تمامی هوادارانشان قابل احترام هستند و افتخار بازی در هر دوی آنها را داشته‌ام. علاوه بر آن به تمامی بازیکنان و مربیان ایران نیز احترام میگذارم. جدا از اینها باید بگویم که ایسما نه برادر من است و نه خانواده‌ام فقط یک دوست و همبازی‌‌ام در استقلال بوده، هر حرفی هم که زده خودش باید پاسخگوی عواقبش باشد، هیچ ارتباطی به من ندارد. ممکن است من فردا با یکی از بازیکنان پرسپولیس هم لایو بگذارم آن بازیکن بخواهد یک حرفی را به باشگاه استقلال، پرسپولیس یا هر تیم دیگری بزند که من مسئولش نیستم هیچ ربطی به من ندارد. باورم این است که همه ما آزاد هستیم هر حرفی را بزنیم و خودمان هم باید پاسخگوی عواقب و نتایج آن باشیم.

مهاجم گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه خودش را در ایام قرنطینه چطور سرگرم می‌کنید گفت:

در دوران قرنطینه جدا از انجام تمرینات انفرادی سعی کردم خودم را با تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی سرگرم کنم. البته واقعا تحمل این قرنطینه و دوری از کشور و خانواده‌ام برایم سخت است و دوست دارم هرچه زودتر این ویروس از بین برود تا همگی مردم بتوانند به زندگی عادیشان ادامه دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکن پیشین پرسپولیس گادوین منشا گل گهر مهاجم گل گهر روند رو گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد

غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر به دلایل شکست سرخپوشان در جام حذفی و باخت دوباره به آلومینیوم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس به اشتباهات سرمربی و خط دفاع تیمش باخت و به نوعی خودزنی کرد تا همانند استقلال جام حذفی را از دست داده و تنها امیدش رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت اما اینکه سرمربی پرسپولیس دست به تعویض های می زند که به ضرر تیم می شود عجیب است. پرسپولیس شروع خوبی داشت دوبار دروازه آلومینیوم را باز کرد و همه این تیم را برنده می‌دانستند اما تغییرات عجیب باعث شد که شکست را پذیرا شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار برابر تراکتور که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز برگزار می شود گفت: تراکتور با برد برابر حریف در جام حذفی حالا با روحیه ای خوب خود را آماده دیدار برابر استقلال خواهد کرد. تغییر در کادر فنی برای این تیم مفید بوده اما به سود استقلال نخواهد بود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان می دانند بازی سختی در پیش خواهند داشت و باید خود را آماده یک دیدار بسیار حساس و سخت کنند ، نکونام می داند که تساوی هم برای تیمش خوب نیست و باید برنده از زمین خارج شود. البته پرسپولیس هم بازی آسانی برابر سپاهان نخواهد داشت و استقلال دوست دارد بازی با تساوی یا شکست پرسپولیس به پایان برسد تا موقعیت استقلال کمتر به خطر بیفتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال با بردهای اقتصادی صدرنشین لیگ است و بطور حتم با این تاکتیک در تبریز هم به میدان خواهد رفت تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته صحبت در خصوص عملکرد سرخابی ها برابر حریفانشان راحت است اما تا عصر چهارشنبه باید صبر کرد تا ببینیم این دو دیدار می تواند بهترین بازی های دور برگشت لیگ باشد یا احتیاط بیش از اندازه جذابیت دو دیدار را از بین خواهد برد.

فتح آبادی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس به قهرمانی خواهند رسید گفت: پیش بینی کمی زود است چون دو تیم تنها یک امتیاز فاصله دارند اما اعتقاد دارم هر تیمی که اشتباه نکند و از فرصت های بدست آمده بهترین استفاده را ببرد بطور حتم قهرمان خواهد شد.

کد خبر 6093894

دیگر خبرها

  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد