Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رستمی شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری ویدئو کنفرانس سراسری با معاون اول رییس‎جمهوری که به منظور بررسی عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست، گزارشی از عملکرد استان ارائه شد که در مجموع با اعلام رضایت معاون اول رییس‌جمهوری مواجه شد.

وی ادامه داد: حوزه صنعت، معدن و تجارت استان در سال گذشته در حوزه تعداد جواز تاسیس صادر شده ۱۰ درصد رشد و در خصوص میزان سرمایه‌گذاری از ۴۰ درصد رشد برخوردار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی تصریح کرد: این میزان رشد سرمایه‌گذاری حاکی از استقبال مردم و سرمایه‌گذاران به سمت فعالیت‌های تولیدی بوده است و این مهم در تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید سهم بسزایی داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در حوزه صدور پروانه بهره‌برداری نیز ۲۰ درصد رشد در استان محقق شد.

رستمی با اشار به سخنان معاون اول رییس جمهوری در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، اظهار داشت: معاون اول رییس جمهوری عملکرد وزارت صنعت  ، معدن و تجارت را مطلوب ارزیابی کرد و برای سال جدید هدفگذاری شد که بر روی چه محصولاتی سرمایه‌گذاری شود.

وی، تمرکز بر تولید چادر مشکلی را از مهمترین هدف‌های وزارت صمت در این جلسه اعلام کرد و گفت: در این نشست تاکید شد که کشور سالانه به ۸۰ میلیون مترمربع چادر مشکلی نیاز دارد در حالی که هم اینک ۱۰ میلیون متر مربع چادر تولید می‌شود.

رستمی، اختصاص بسته‌های حمایتی به صنایع و اصنافی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند و همچنین اختصاص تسهیلات به واحدهای تولیدی برای افزایش ظرفیت تولید خود را از دیگر مصوبات این نشست اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی دارد.

این استان در برخی از محصولات از مانند چادر مشکی، آجرنسوز، مالت،موکت، خوراک آبزیان، محصولات خانگی و برخی محصولات دیگر در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

برچسب‌ها رونق تولید چهارمحال وبختیاری صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید چهارمحال وبختیاری صمت رونق تولید چهارمحال وبختیاری صمت معاون اول رییس جمهوری سرمایه گذاری معدن و تجارت درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو