Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتراتزی از رونالدو خواهش کرده تا در اینتر بماند اما مهاجم برزیلی به رئال مادرید رفت و در بازگشت هم به میلان پیوست. 

طرفداری - مارکو ماتراتزی، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر در گفتگو با سباستین فری در لایو اینستاگرام از روزهای گذشته یاد کرد. ماتراتزی که سال 2001 به اینتر پیوست، گفت تلاش کرده تا رونالدو نازاریو این تیم را ترک نکند و همچنین گفت اگر تصمیم با خودِ رونالدو بود، به اینتر باز می گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان کاملا برعکس پیش رفت و رونالدو در بازگشت به سری آ، پیراهن میلان را به تن کرد و آنجا ماتراتزی فقط به چشم یک رقیب به او نگاه می کرد:

رونالدو دوست داشت به اینتر بازگردد. این را مطمئنم. او حتی سال 2002 هم نمی خواست اینتر را ترک کند. در رختکن جلوی او زانو زدم و خواهش کردم در اینتر بماند اما او پاسخ داد: "نه، یا جای من است، یا هکتور کوپر". آنجا فهمیدم که از اینتر می رود. 

مارکو ماتراتزی همچنین در مورد رافائل بنیتس که هیچوقت با او رابطه خوبی در اینتر نداشت، گفت:

رافائل بنیتس رابطه خوبی با من نداشت و به من کمکی نکرد. من هم همینطور بودم. احترام باید متقابل باشد. احترام باید همیشه وجود داشته باشد. باید احترام را حس کنید، نه از روی اجبار. در واقع من برای همه احترام قائل نیستم. 

برعکس رابطه ماتراتزی با ژوزه مورینیو فوق العاده بود:

یک روز ژوزه گفت زیادی خوب بازی کرده ایم و باید بدتر بازی کنیم. ژوزه یک پدیده است. قصد داشت تنش و انگیزه تیم را بالا نگه دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد