Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@03:31:31 GMT

باشگاه پرسپولیس احکام مشاورانش را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۷۶۹۵

باشگاه پرسپولیس احکام مشاورانش را لغو کرد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تمام احکام و ابلاغ‌های مربوط به دوره مدیریتی قبل ازجمله مشاوره و دیگر عناوین مشابه آن از درجه اعتباط ساقط است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این اطلاعیه که در آن به شرح یکی از تصمیم‌های جدید هیات مدیره باشگاه پرسولیس پرداخته شده، آمده است:

 

«با توجه به مشاهده تعدادی احکام صادره برای افرادی که عملا هیچ حضور و اثربخشی نداشته و بعضا هویت برخی از آنان نیز مجهول و ناشناخته است و به منظور تامین و رعایت حفظ حقوق باشگاه و هواداران عزیز و همچنین در راستای تکالیف و قوانین و مقررات حاکم بر شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، هر گونه حکم یا ابلاغ صادره معطوف به انجام، اقدام و یا استفاده از خدمات مشاوره‌ای یا عناوین مشابه برای شرکت به اشخاص حقیقی یا حقوقی، که تاریخ صدور آنها تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ بوده است «کان لم یکن» و از درجه اعتبار ساقط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدیهی است، هر نوع استفاده و بهره‌برداری از عنوان مشاور یا عناوین مشابه دیگر به نام پرسپولیس که صدور حکم آنها تا تاریخ ذکر شده بوده است، دارای وصف مجرمانه و جعل عنوان تلقی و اقدامات قانونی مقتضی را در پی خواهد داشت.»

 

گفتنی است، طی هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکره مشاوران تیم مدیریتی سابق پرسپولیس با تعدادی از بازیکنانِ سایر تیم‌ها برای حضور در پرسپولیس، صحبت شده بود که چنین شایعه‌ای از سوی این باشگاه رد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران

زی‌سان: دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی ایران روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار بهمن ماه ۱۴۰۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آلومینیوم اراک بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود