Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:15:00 GMT

گریزمان می خواهد در بارسلونا مبارزه کند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۷۹۴۸

گریزمان می خواهد در بارسلونا مبارزه کند

آنتوان گریزمان قصد دارد تحت هر شرایطی فصل بعد در بارسلونا بماند.

 

به گزارش "وزرزش سه"، اخبار حاکی از تمایل بارسلونا به خرید ستاره هایی چون لائوتارو مارتینز و نیمار در فصل تابستان است و در صورت رخ دادن چنین شرایطی، احتمال دارد گریزمان بعد از یک فصل حضور در نوکمپ از این تیم جدا شود. تیم هایی چون پاری سن ژرمن و اینتر خواهان جذب مهاجم فرانسوی هستند، اما نشریه آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس مدعی شد گریزمان هدف دیگری در سر دارد.

 

 

گریزمان حتی در صورتی که بارسا ستاره هایی چون نیمار و لائوتارو مارتینز را در تابستان جذب کند نیز قصد جدایی از بارسلونا را نداشته و می خواهد توانایی های خود را در استادیوم نوکمپ به اثبات برساند.  گرچه گریزمان در این فصل بهترین عملکرد ممکن را نداشته، اما تا به حال با لباس بارسلونا 14 گل به ثمر رسانده که برخی از آنها برای بسیار مهم بوده و گل اول و کلیدی این تیم محسوب می شدند.

 

گریزمان در طول فصل و با گذشت زمان موفق شده همکاری بهتری با لیونل مسی پیدا کند و تصور می کند که فصل بعد قادر است انتظارات باشگاه را برآورده کند. اگر ستاره هایی چون نیمار و لائوتارو به بارسلونا ملحق شوند، رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در خط حمله شدید خواهد بود، اما مهاجم فرانسوی می خواهد حتی در این صورت نیز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی مبارزه کند و هدف او جدایی نیست.

 

پاری سن ژرمن آنتون گریزمان بارسلونا نیمار لائوتارو مارتینز اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا نیمار لائوتارو مارتینز اینتر میلان هایی چون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال

فینال فصل 22-2021 تکرار می شود.

به گزارش طرفداری، تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا در فصل 24-2023، بارسلونا به مصاف چلسی رفت و پس از شکست 1-0 در بازی رفت در خانه، در بازی برگشت در انگلیس به پیروزی 2-0 دست یافت تا با حذف چلسی راهی فینال شود. از سوی دیگر لیون که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 3-2 دست یافته بود، در بازی برگشت نیز امروز رقیب خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با پیروزی مجموع 5-3 دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.

تقابل بارسلونا و لیون در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا، یادآور تقابل این دو تیم در فینال فصل 22-2021 است که در آن، لیون با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد و مانع تکرار قهرمانی این تیم شد. بارسلونا که فصل پیش دومین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان زنان اروپا را کسب کرد، امیدوار است بتواند انتقام آن فینال را از پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت ها بگیرد و برای دومین سال متوالی قهرمان شود. در حال حاضر لیون با 8 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان زنان اروپاست. بارسلونا 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کارنامه دارد که همه آن ها مربوط به چهار دوره اخیر است. باید دید کدام یک به تعداد قهرمانی های خود اضافه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان