Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر اسپانیا اعلام کرد که از نمایندگان پارلمان خواهد خواست تا با تمدید مقررات منع آمد و شد در این کشور که برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا وضع شده است، برای یک دوره دیگر موافقت کنند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا روز شنبه اعلام کرد که قصد دارد از نمایندگان پارلمان کشورش بخواهد که با تمدید مقررات منع آمد و شد در این کشور برای یک دوره دیگر و تا روز 9 می (20 اردیبهشت) موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت اسپانیا برای اولین بار در اواسط ماه مارس (اواخر اسفندماه) در واکنش به افزایش شدید موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور اقدام به وضع مقررات منع آمد و شد کرد و پس از آن نیز طی دو مرحله مقررات منع آمد و شد را تمدید کرد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تاکنون بالغ بر 190 هزار نفر در اسپانیا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از 20 هزار نفر جان باخته‌اند.

شمار قربانیان کرونا در اسپانیا از 20 هزار نفر گذشتتلفات ویروس کرونا در اسپانیا 585 نفر دیگر افزایش یافتتأکید نخست وزیر اسپانیا بر ادامه قرنطینه سراسریکرونا جان 510 اسپانیایی را در عرض 24 ساعت گذشته گرفت

انتهای پیام/.

 

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا اخبار "اسپانیا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار اسپانیا بیماری کووید 19 ویروس کرونا اخبار اسپانیا مقررات منع آمد و شد نخست وزیر اسپانیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد ظلم‌هایی که به فلسطینیان می‌شود به خاطر اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: جامعه بین المللی باید کشور مستقل فلسطینی را بر اساس قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد. ما به همکاری با جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می‌دهیم. ما به تلاش‌ها برای توقف جنگ بسیار وحشیانه علیه غزه ادامه می‌دهیم.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت