Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@13:20:04 GMT

بازیگر سریال فرار از زندان درگذشت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۸۲۸۰

بازیگر سریال فرار از زندان درگذشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رانجیت چودری هنرپیشه هندی که در سال ۱۹۷۸ در فیلم سینمایی «ترش و شیرین»(خاتا میتا) ساخته باسو چاترجی خود را به عنوان هنرپیشه حرفه ای تثبیت کرد، در ۶۴ سالگی درگذشت.

او هنرپیشه هندی مجموعه های «فرار از زندان» و «اداره» بود. خواهرش اعلام کرد که دلیل مرگ او کرونا نبوده است اما جزئیاتی در مورد علت درگذشت وی منتشر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۱۹۵۶ در هندوستان متولد شد و پس از درخشش در فیلم هندی «ترش و شیرین» به تلویزیون آمریکا راه یافت و در مجموعه های « NYPD Blue» «کازبی» «شاهین» و «فرار از زندان» ایفای نقش کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی مرگ هندوستان فرار از زندان زندگی هنرمندان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه