Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:08:10 GMT

پرچم فلسطین در روز قدس در انگلیس  به اهتزاز در می آید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۸۴۵۸

پرچم فلسطین در روز قدس در انگلیس  به اهتزاز در می آید

کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس که مسئولیت اصلی برگزاری راهپیمایی روز قدس در لندن را برعهده دارد با صدور بیانیه‌ای از معترضان خواست تا امسال شکل جدیدی از اعتراض خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند. 

در این بیانیه از افراد دعوت شده تا در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان پرچم فلسطین را از پنجره منازل یا خودروی خود به اهتزاز درآورده و تصویر آن را در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از هنرمندان دعوت شده تا خلاقیت‌ها و ابتکارات گوناگون خود را در حمایت از مردم فلسطین با هشتگ روزالقدس‌۲۰۲۰ در فضای مجازی منتشر کنند. 

تاکنون شماری از مسلمانان کلیپ‌های ویدیویی و اشعاری را در اعتراض به جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس و به طرفداری از فلسطین منتشر کرده‌اند. 

راهپیمایی روز جهانی قدس‌ هر ساله به رغم فشارها و کارشکنی لابی صهیونیسم در انگلیس با حضور صدها تن از اقشار مختلف مسلمانان و غیر مسلمانان در لندن برگزار می شود. 

راهپیمایان هر ساله از مقابل ساختمان بی‌بی‌سی به سمت سفارت آمریکا حرکت می‌کردند؛ اما از دو سال پیش که سفارت آمریکا به نقطه دیگری از لندن منتقل شد، معترضان از نقاط مختلف شهر به سمت دفتر نخست وزیری راهپیمایی کرده و مراتب اعتراض خود را به حمایت دولت لندن از رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند. 

آنها همچنین پرچم حزب الله لبنان را به اهتزاز درآورده که این مساله باعث خشم طرفداران رژیم صهیونیستی در این کشور شد. 

دولت انگلیس سرانجام سال گذشته در اقدامی هماهنگ با سران رژیم صهیونیستی، آمریکا، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس حزب‌الله لبنان را «سازمان تروریستی» اعلام و تمام اموال این جنبش را مسدود کرد. 

با این حال مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس معتقد است که راهپیمایی روز قدس در انگلیس به دلیل چند فرهنگی بودن، چند ملیتی بودن و چند مذهبی بودن جامعه، شکل یک مقاومت و اتحاد بین ادیان علیه ظلم و بیدادگری است.

او سال گذشته در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد که بعد از آمریکا، انگلیس دومین قدرت در دنیا است که بدون هیچ قید و شرطی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی انگلستان روز قدس پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی انگلستان روز قدس ویروس کرونا حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی انگلستان روز قدس رژیم صهیونیستی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌ های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد