Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه در این ایام خرید و فروشی انجام نشده و همه چیز در رکود به سر برده است، گفت: در ایام کرونا مشاورین املاک تعطیل بودند و خرید و فروش نداشتیم.

ابوالفضل طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس مسکن در شرایط پایدار قرار دارد و شاهد افزایش قیمت نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طی 40 روز اخیر مشاورین املاک تعطیل بودند و به نظر می‌رسد، قیمت‌ها تغییری نکرده است، گفت:البته در این بازار هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه در این ایام خرید و فروشی انجام نشده و همه چیز در رکود به سر برده است، تصریح کرد: امیدواریم شرایط ثابت باشد و متقاضیان نیز بتوانند مسکن تهیه کنند.

وی همچنین در ارتباط با بحث اجاره بها نیز گفت: سال گذشته شاهد افزایش قیمت بودیم، اما امیدواریم امسال قیمت ثابت باشد و شاهد همکاری موجران باشیم.

طاهری همچنین در ارتباط با تعداد مشاورین املاک فعال در زنجان گفت: از سال قبل مجوز جدیدی در استان صادر نشده است، چون با توجه به غربالگری صورت گرفته جلوی فعالیت آنها گرفته شد و تقریبا در برهه‌ای از زمان به شرایطی رسیدیم که تعداد مشاورین املاک بدون مجوز به صفر رسید.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان افزود: اینکه کسانی پس از آن اقدام به کار کرده باشند، قابل پیش‌بینی نیست، اما حدودا در زنجان 750 واحد مشاوره املاک فعال است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن غربالگری تعطیلات زنجان رئیس اتحادیه اقدام برهه شرایط مشاورین املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

صیادی تاکید کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و با توجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدهای نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

وی گفت: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

کد خبر 6095111 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان