Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@18:18:53 GMT

۶ مجتمع خدماتی رفاهی ملایر در حال تکمیل و آماده‌سازی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۸۹۲۹

۶ مجتمع خدماتی رفاهی ملایر در حال تکمیل و آماده‌سازی

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر در سطح این ‏شهرستان هشت مجتمع خدماتی رفاهی بین‌ راهی فعال داریم، از پیشرفت قابل ‌ملاحظه شش مجتمع ‏خدمات- رفاهی بین راهی درحال احداث در ملایر خبر داد.‏

سیداسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث مجتمع خدماتی رفاهی محور آورزمان، پیشرفت ۵۰ درصدی مجتمع خدماتی رفاهی با محوریت واحد موتوری محور اراک و پیشرفت ۱۰ درصدی مجتمع خدماتی رفاهی محور اراک واقع در چشمه علی محمد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبعات مثبت احداث این مجتمع ها از جنبه گردشگری و نقش ارزنده آن در توسعه پایدار منطقه، همراه با تأثیرات مستقیم آن بر مردم منطقه و رهگذران جاده ها فراوان است.

صفوی‌زاده از تعریض و ایمن سازی پیچ پیرمیشان، ایمن سازی پیچ الفاوت، شانه سازی محور ملایر- همدان، لکه گیری و آسفالت ریگلاژی محور ملایر- همدان و رفع کامل خاموشی محور آورزمان و بروجرد خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر بیان کرد: تعمیر و نصب گاردریل های محورهای اصلی و فرعی شهرستان، اجرای کامل مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، تسطیح و ریگلاژ لاین کندرو حاجی آباد و شانه سازی محور ملایر- بروجرد اهم اقدامات این اداره در سالجاری بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای مجتمع خدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس