Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@10:07:37 GMT

فعالیت‌ها باید در قالب حرکت جهادی انجام شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۹۵۰۴

فعالیت‌ها باید در قالب حرکت جهادی انجام شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در نشست هماهنگی امور اجرایی استان افزود: به کارگیری سامانه‌های هوشمند و الکترونیک گامی در تسریع انجام امور و موجب پیشرفت است.

او ادامه داد: تسلط همکاران بر امور اجرایی و بهره گیری از سامانه‌ها امری ضروری است و در صورت نیاز باید آموزش در قالب دوره‌های آموزشی با معرفی افراد، اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهنده بیان داشت: به طور مثال وقتی اطلاعاتی از انجام امور بر پل‌ها و سایر محدثات جاده‌ای وارد می‌شود، ضعف‌ها و نیاز‌های آتی نیز مشخص می‌شود و این دارای اهمیت است.

او اضافه کرد: بررسی، نیازسنجی و اعلام مباحث جاده‌ای و مستندسازی موجب برنامه ریزی دقیق بر روی مسائل مهم جاده‌ای که به نفع عموم است، می‌شود، مانند اطلاعات وضعیت پل‌ها به منظور پیشگیری از تخریب و آسیب‌های بیشتر در زمان بارش هاست.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: بحث دوم و قابل توجه، مقوله استفاده به موقع از اعتبارات است، گاهی مسائل و مشکلات پیش بینی نشده مانع از انجام امور در زمان باقیمانده می‌شود.

پناهنده افزود: با توجه به اینکه امور راهداری باید در بازه زمانی اردیبهشت تا آبان ماه انجام شود، نباید زمان از دست برود، زیرا که مباحثی مانند بارش‌های زودهنگام و برخی مسائل پیش بینی نشده مانند شیوع ویروس کرونا و ... مانع انجام کار و در نتیجه متوقف شدن کار و ناچار برگرداندن اعتبار خواهد شد.

او بیان کرد: خوشبختانه اداره کل در سطح استان انجام طرح‌ها را جتی قبل از اعتبار اعلام شده انجام داده است و تأکید ما سرعت بالاتر و روند پیشرفت بیشتر است.

مدیرکل راهداری همدان تأکید کرد: در سال جاری انجام طرح‌ها بیشتر به شکل امانی است که این امر دقت نظر کافی را در بحث تأکید بر کارشناسان برای استفاده از نیرو‌های متخصص و ماشین آلات و تجهیزات می‌طلبد.

مصطفی پناهنده همچنین به راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: با انتقال بخش راه‌های روستایی از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل راهداری، ضرورت دارد همکاران و روسای شهرستان‌ها ضمن هماهنگی با کارشناسان این بخش نسبت به بررسی طرح‌ها و احیاء و بازسازی راه‌های روستایی اقدام کنند.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا مدنی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز گناباد که در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، عملیات «وعده صادق» را نتیجه صبر و استقامت، ولایت‌مداری، هماهنگی و وحدت رویه، داشتن نیروهای متعهد و متخصص دانست و افزود: این عملیات برای ظالمان مایه ذلت و برای مظلومان مایه دلگرمی و عبرت است.

امام جمعه موقت گناباد تاکید کرد: امروز هم متولیان اقتصادی و فرهنگی باید از این اقدام سپاه الگو گرفته و علیه سوداگران اقتصادی و فرهنگی عملیات وعده صادقی را ایجاد و بدون مماشات انجام و تحقق بخشند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات زیادی از سوی دولت‌مردان و مسؤولان انجام می‌شود که قابل تشکر است اما آنچه که در بازار دلار، مسکن و طلا می‌بینیم پذیرفته شدنی نیست و اقدامات دقیق‌تری لازم است.

حرکت اروپا و آمریکا به سمت تفرقه و غرب آسیا به سمت وحدت

مدنی با بیان اینکه اروپا و آمریکا به سمت تفرقه و غرب آسیا به سمت وحدت در حرکت است به قیام و بیداری دانشجویان دنیا در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: با موضع گیری‌های انجام شده اروپا و آمریکا به سمت افراط و تفرقه و بحمدالله غرب آسیا به برکت مقاومت آزادگان عالم، ملت ایران و مردم غزه به سمت وحدت پیش می‌رود و حامیان رژیم صهیونیستی روسیاه خواهند شد.

کد خبر 6095764

دیگر خبرها

  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین