Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:26:05 GMT

مرکز تعویض پلاک ایلام بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۹۵۴۱

مرکز تعویض پلاک ایلام بازگشایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه طبق ابلاغیه راهور ناجا از امروز مرکز تعویض پلاک ایلام بازگشایی می‌شود، افزود: تا زمانی که تمامی ضوابط بهداشتی ابلاغی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در این مرکز اجرا و مورد تایید کارشناسان بهداشت قرار نگیرد هیچ گونه خدماتی به مراجعین ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرکز تعویض پلاک به دلیل کثرت مراجعان از مکان‌های پر ریسک در زمینه انتقال ویروس محسوب می‌شود از مراجعان خواست به منظور حفظ سلامت خود ضمن رعایت فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی، وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به این مرکز به همراه داشته و استفاده کنند.

کوهزادی در ادامه با اشاره اعمال مقررات سختگیرانه در هنگام پذیرش و خدمات دهی به مراجعان تصریح کرد: اجازه ورود به افراد متفرقه داده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باهدف پیشگیری از تجمع مراجعان، طرح زوج و فرد پلاک‌ها اجرا می‌شود.

کد خبر 4903871

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تعویض پلاک ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا بارش باران ایلام شهرکرد نیمه شعبان بیرجند قزوین گرگان استانداری قزوین کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، کارشناس مسئول روابط عمومی آموزشو پرورش کیش، گفت: میز خدمت با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا و ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور آموزش و پرورش برگزار شد.

عارفه خادم لو گفت: مدیر آموزش و پرورش به همراه شورای معاونان و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کیش در میز خدمت از نزدیک به سوالات مراجعه کنندگان پاسخگو بودند.

وی افزود: مدیر آموزش وپرورش پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و نمازگزاران، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان