Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مبشری از جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی برای متهم قاچاق ۱۳ هزار لیتر گازوییل در استان فارس خبر داد. تاریخ انتشار: 09:22 - 31 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۷۸۹

 به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی برای متهم قاچاق ۱۳ هزار لیتر گازوییل در استان فارس خبر داد و گفت: مامورین انتظامی شهرستان شیراز طی بازرسی از یک باغ متروکه واقع در حومه شهرستان شیراز مقادیر زیادی گازوئیل را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبشری میزان سوخت‌های مکشوفه را بیش از ۱۳ هزار لیتر عنوان کرد و ادامه داد: صاحب این باغ به طرز ماهرانه‌ای گازوئیل را در مخازن بزرگی دپو کرده بود که با بازداشت این فرد پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.      بیشتر بخوانید:   کشف بیش از ۸ میلیون و ۷۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
وی افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده در شعبه به تخلف خود اعتراف و اذعان کرد که اقدام به فروش غیر قانونی سوخت در منطقه می‌کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به استرداد سوخت مکشوفه در شبکه رسمی و جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق سوخت ۱۳ هزار لیتر استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم